;
coinex

«فیلم اختصاصی جوکر» با همکاری تاد فیلیپس و اسکات سیلور ساخته خواهد شد

«فیلم اختصاصی جوکر» با همکاری تاد فیلیپس و اسکات سیلور ساخته خواهد شد
کمپانی برادران وارنر و DC در برنامه ریزی‌های مقدماتی برای ساخت اسپین آف بتمن به سر می‌برند که فیلم اختصاصی جوکر یعنی شخصیت شرور بتمن است. استودیو قرار است کارگردان فیلم The Hangover یعنی تاد فیلیپس (Todd Phillips) را به عنوان کارگردان و نویسنده فیلم 8 Mile یعنی اسکات سیلور (Scott Silver) را به عنوان نویسنده انتخاب کند.

فیلیپس همچنین با همکاری مارتین اسکورسیزی تهیه کنندگی فیلم اختصاصی جوکر را بر عهده خواهند داشت. این اولین بار است که برادران وارنر می‌خواهند داستان جدیدی از DC را خلق کند.

هدف ایجاد داستانی مجزا است. جوکر در 2 فیلم بتمن حضور داشته که جک نیکلسون (Jack Nicholson) و هیث لجر (Heath Ledger) نقش آن را ایفا کرده بودند و در اولین فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) نیز جرد لتو (Jared Leto) این نقش را بازی کرد. این کاراکتر در دنباله جوخه انتحار و همچنین فیلم اختصاصی هارلی کوئین نیز حضور خواهد داشت، اما در این فیلم جدید شاهد کاراکتری جدید با بازیگری متفاوت و احتمالا جوان‌تر خواهیم بود.

قصد سازندگان، فیلمی جنایی است که در اوایل دهه 80 در شهر گاتهام سیتی اتفاق می‌افتد. جدیدترین اثر فیلیپس در نقش کارگردان سگ‌های جنگی (War Dogs) و جدیدترین فیلمنامه نوشته شده توسط سیلور، مشت زن (The Fighter) است.

.

منبع: deadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر