;
coinex

آیفون 8 با رم 3 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود!

آیفون 8 اپل با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود!به گفته یک منبع خبری چینی، آیفون 8 اپل قرار است که در سه مدل با حافظه‌های داخلی 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه شود. یک منبع خبری دیگر هم با نام گیک بار (GeekBar) گفته است که این گوشی هوشمند به یک رم 3 گیگابایتی مجهز شده است. تجهیز آیفون 8 به یک رم 3 گیگابایتی در حالی که اکثر رقبای اندروید این گوشی هوشمند مثل گلکسی اس 8 با رم 4 گیگابایتی عرضه شده‌اند، ممکن است که این گوشی هوشمند را تا حدی ضعیف‌تر نشان دهد اما حقیقت این است که اپل تا به حال عادت داشته که گوشی‌های خود را با یک رم پایین‌تر عرضه کند اما آن‌ها را از جهات مختلف ارتقاء دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط گیک بار مدل 64 و 256 گیگابایتی گوشی آیفون 8 توسط شرکت‌های توشیبا (Toshiba) و وسترن دیجیتال سان دیسک (Western Digital SanDisk) و مدل 512 گیگابایتی این گوشی هوشمند توسط شرکت‌های سامسونگ و اس کی های نیکس (SK Hynix) عرضه می‌شوند. این خبر با آخرین شایعه‌ای که در مورد عرضه آیفون 8 در دو مدل با ظرفیت 64 و 128 منتشر شده بود، در تضاد است. سناریوی جدیدی که توسط سایت خبری گیک بار مطرح شده است می‌تواند بر مبنای این امر باشد که منابع خبری گفته‌اند که اپل می‌خواهد گوشی‌های جدیدش را با برچسب‌های قیمت گران‌تر از 1000 دلار وارد بازار کند.

طبق اطلاعات موجود آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در سه مدل با ظرفیت‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ منابع خبری همچنین اعلام کرده‌اند که پیشرفته‌ترین مدل از این دو آیفون 969 دلار قیمت دارد. این محصولات علاوه بر این اولین گوشی‌های اپل هستند که سازنده آمریکایی می‌خواهد آن‌ها را با یک حافظه داخلی بیشتر از 16 گیگابایت وارد بازار کند؛ نکته‌ای که به نحوی بیانگر افزایش حجم نرم افزارها و سیستم عامل این محصولات است.

آیفون 8 به احتمال زیاد در یک رویداد خبری که قرار است در ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) برگزار شود، در معرض عموم قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند با یک نمایشگر لبه به لبه 5.8 اینچی OLED و قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی (3D) به عنوان جایگزین قابلیت تاچ آی دی (Touch ID) در اختیار کاربران قرار گیرد.

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر