;
coinex

گوشی گوگل پیکسل 2 با اسنپدراگون 836 در مهر ماه عرضه می‌شود

گوشی گوگل پیکسل 2 با اسنپدراگون 836
به نظر می‌رسد که گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل ایکس ال 2 (Google Pixel XL 2) در مهر ماه عرضه شوند. این خبر بر اساس توئیتی از اوان بلاس با اکانت evleaks@ معروف برداشت شده است.

البته اوان بلاس مستقیما در توئیت خود به نام این دستگاه اشاره نکرده است. به گفته او گوشی هوشمندی که در 5 اکتبر (13 مهر ماه) عرضه خواهد شد از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 836 قدرت خواهد گرفت. این تراشه هنوز معرفی نشده است.

اسنپدراگون 836 پردازنده‌ای است که به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود، نسخه ارتقا یافته‌ای از اسنپدراگون 835 است که با سرعت پردازشی  خودنمایی خواهد کرد.

اگر خاطرتان باشد، گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال در اکتبر سال گذشته معرفی شدند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این کمپانی روند معرفی نسل دوم از این سری را در همین ماه ادامه دهد. گوگل چندی پیش نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8 اوریو را معرفی کرد و گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 اولین دستگاه‌هایی هستند که با اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج خواهند شد.

این دو دستگاه جدید گوگل در چند هفته قبل شایعات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. بر اساس همین شایعات منتشر شده، گوشی گوگل پیکسل 2 با یک نمایشگر بدون حاشیه دیده خواهد شد. نمایشگری که گفته می‌شود از نظر طراحی، ترکیبی از صفحه نمایش گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 است. موبایل گوگل پیکسل 2 دارای حاشیه های باریکی در اطراف نمایشگر است، حداقل شایعات که بر این باورند!

گفته می‌شود که گوشی گوگل پیکسل 2 با صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) رونمایی شود و این در حالی است که انتظار می‌رود نسخه بزرگتر پیکسل XL 2 با نمایشگر بزرگتری بین 5.7 اینچ تا 6 اینچ رخ نشان دهد.

رزولوشن نمایشگر گوگل پیکسل ایک ال 2 احتمالا کواد اچ دی خواهد بود و هر دو گوشی با نمایشگر آمولد عرضه خواهند شد. انتظظار می‌رود که گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 حداقل با 4 گیگابایت حافظه رم بسته بندی شوند؛ هر چند این امکان وجود که نسخه 6 گیگابایت رم آنها نیز دیده شود.

دو محصول جدید گوگل به احتمال بسیار زیاد فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری خواهند بود و این طور که از شواهد پیداست، هر دو دستگاه با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تولید شده‌اند، پس احتمالا درجه‌ای از کد حفاظتی IP را نیز با خود به همراه خواهند داشت.

باید منتظر ماند و دید که غول مانتین ویوو برای محصولات جدید خود چه ویژگی‌های خاصی را در نظر گرفته است؟ دستگاه های جدید این کمپانی باید دیدنی باشند!

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر