;
coinex

ارسال طرح‌های پژوهشی به جشنواره بین‌المللی خوارزمی توسط محققان 25 کشور

ارسال طرح‌های پژوهشی به جشنواره بین‌المللی خوارزمی توسط محققان 25 کشورفعالیت های علمی و اجرایی مربوط به سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از اردیبهشت امسال آغاز شد. این فراخوان عمومی بوده و چهار زبان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی را در داخل و خارج کشور در بر خواهد داشت.

دبیرخانه این جشنواره در 18 گروه تخصصی و 4 محور پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و ابتکار، طرح‌های داخلی و خارجی را پذیرش و ارزیابی می کند.

لازم به ذکر است که 15 نهاد علمی بین‌المللی از این جشنواره حمایت می کنند و این جشنواره تاکنون طرح‌های پژوهشی زیادی را از دانشمندان و برجستگان علمی از 25 کشور دریافت کرده است.

رشته های مورد نظر در جشنواره بین‌المللی خوارزمی

طرح هایی که در این دوره از جشنواره خوارزمی پذیرش و ارزیابی شده اند در رشته های مختلف برق و کامپیوتر، کشاورزی و منابع طبیعی، مکانیک، فناوری‌های شیمیایی، علوم پایه، فناوری نانو، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، عمران، مکاترونیک، صنایع و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، هنر، معماری و شهرسازی، هوافضا، علوم پزشکی بوده و همچنین طرح‌های برگزیده مربوط به دوره‌های قبل نیز که موفق شده اند طرح خود را به مرحله تجاری‌سازی و تولید ملی برسانند را نیز شامل می شود.

ثبت نام در جشنواره بین‌المللی خوارزمی

علاقه مندان به ثبت‌نام در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی تا پایان شهریورماه سال جاری فرصت دارند. افراد می توانند به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند و مدارک و طرح های خود را نیز ارسال نمایند.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر