;
coinex

جدیدترین جزییات مرتبط با گوشی آیفون 8 : زمان رونمایی و بالاترین حجم ظرفیت داخلی!

جدیدترین جزییات مرتبط با گوشی آیفون 8: زمان رونمایی و بالاترین حجم ظرفیت داخلی!یک گوشی پیشرفته جهانی دیروز معرفی شد ولی بازی هنوز تمام نشده است زیرا هنوز به طور دقیق نمی دانیم که ال جی وی 30 و آیفون 8 اپل چه مشخصاتی دارند. سامسونگ دیروز از عضو بزرگ‌تر خانواده گوشی‌های خود، گلکسی نوت 8، رونمایی کرد و حال باید صبر کنیم و ببینیم که رقیب هم وطن این سازنده وی 30 را با چه ویژگی‌هایی در تاریخ 9 شهریور (31 اوت) و سازنده آمریکایی آیفون 8 را با چه قابلیت‌هایی در تاریخ 12 سپتامبر در معرض عموم قرار می‌دهد. به تازگی یک سایت خبری فرانسوی با اشاره به چند منبع خبری قابل اعتماد گفته است که اپل می‌خواهد در یک رویداد رسانه‌ای از آیفون 8، آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و نسل سوم ساعت‌های هوشمند خود رونمایی ‌کند. جزییات جدید از این امر حکایت می‌کنند که اپل واچ جدید از قابلیت LTE داخلی هم بهره می‌برد.

اگر که دوازدهم سپتامبر همان روزی باشد که اپل می‌خواهد از گوشی آیفون 8 در کنار سه محصول دیگر رونمایی کند، می‌توان انتظار داشت که سازنده آمریکایی پروسه پیش فروش این 4 محصول را از تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) و فرآیند عرضه آن‌ها را در بازار از تاریخ 31 شهریور (22 سپتامبر) شروع کند. در حال حاضر هیچ یک از منابع خبری به طور دقیق نمی‌دانند که گوشی‌های جدید به طور رسمی با چه نام‌هایی قرار است که در اختیار کاربران گذاشته شوند.

از نقطه نظر طراحی با توجه به اصولی که کوپرتینو در عرضه نسل‌های قبلی گوشی‌های آیفون به آن‌ها پایبند بوده است، این احتمال وجود دارد که مدل 4.7 اینچی با نام آیفون 7 اس و مدل 5.5 اینچی با نام آیفون 7 اس پلاس به کاربران معرفی شود؛ از آنجایی که این دهمین سالی است که اپل می‌خواهد یک گوشی پیشرفته جدید را به عنوان گل سرسبد محصولاتش عرضه کند، می‌توان انتظار داشت که آیفون 8 با یکی از نام‌های آیفون پرو (iPhone Pro)، آیفون ایکس (iPhone X) یا به طور ساده با نام اپل آیفون (Apple iPhone) در معرض عموم قرار گیرد.

گزارش جدید دیگری که توسط یک منبع خبری چینی چند ساعت پیش در مورد آیفون 8 منتشر شد از این امر حکایت می‌کند که مدل پایه این گوشی هوشمند از یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی، مدل متوسط از یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی و مدل پیشرفته از یک حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می‌برد. چند وقت پیش مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، یکی از منتقدان محصولات اپل و عضوی از شرکت KGI سکیوریتیز (KGI Securities)، گفته بود که آیفون 8 اپل تنها در دو مدل با حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. اپل امسال آی پد پرو (iPad Pro) را هم با یک حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه کرد به همین دلیل چندان دور از ذهن نیست که این سازنده در ساخت گوشی جدیدش هم از چنین ظرفیتی استفاده کند.

هنوز هیچ یک از مطالب فوق توسط سازنده آمریکایی تایید نشده است به همین دلیل باید با چشم تردید به آن‌ها نگاه کنیم از این رو توصیه می‌کنیم که اگر که می‌خواهید در تقویم اتاق خود روی روز دوازدهم سپتامبر یک نشانه برای یادآوری زمان برگزاری رویداد رسانه‌ای اپل بگذارید، برای این کار از مداد استفاده کنید زیرا کوپرتینو هنوز حتی مطالب منتشر شده در رابطه با روز رونمایی از محصولات جدیدش را هم تایید نکرده است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر