;
coinex

اس پن گلکسی نوت 8 توانایی ترجمه زبان‌های مختلف را هم دارد!

اس پن گلکسی نوت 8 توانایی ترجمه زبان‌های مختلف را هم دارد!اس پن (S Pen) گلکسی نوت 8 این توانایی را دارد که زبان‌های مختلف را برای کاربرش ترجمه کند؛ قابلیتی که شاید انتظار آن را نداشته‌اید زیرا هیچ یک از مدل‌های قبلی اس پن این توانایی را نداشتند. این کاربرد ظاهرا استفاده آسانی دارد به این ترتیب که کاربر تنها باید متنی را که می‌خواهد ترجمه کند، پر رنگ (Highlight) سازد؛ برای مثال اگر که در یک کافی شاپ در شهر پاریس نشسته‌اید و می‌خواهید متن منوی آنلاین کافی شاپ را که به زبان فرانسوی نوشته شده است، ترجمه کنید تنها باید قسمت مورد نظر منو را پر رنگ نمایید تا اس پن گلکسی نوت 8 ترجمه آن عبارت را در اختیار شما بگذارد.

اس پن گلکسی نوت 8 علاوه بر این می‌توان این فرآیند ترجمه را به صورت خودکار هم انجام دهد و متنی را که انتخاب می‌کنید به زبانی که به عنوان زبان اصلی گوشی گلکسی نوت 8 خود انتخاب کرده‌اید، ترجمه کند؛ هنوز مشخص نیست که این گجت توانایی ترجمه چه زبان‌هایی را دارد اما می‌توان انتظار داشت که هر زبانی که فبلت جدید سامسونگ توانایی پشتیبانی آن را دارد، برای اس پن هم قابل ترجمه باشد. این قابلیت جدید می‌تواند برای کاربرانی که به سفر رفتن علاقمند هستند ولی آشنایی زیادی با زبان مقصد خود ندارند، کارایی بالایی داشته باشد.

اس پن گلکسی نوت 8 علاوه بر توانایی ترجمه زبان‌های مختلف، توانایی تبدیل نرخ‌های گوناگون ارز به یکدیگر را هم دارد به این نحو که کاربر باید به همان طریقی که یک قسمت از یک متن را پر رنگ می‌کند، نرخ مورد نظر خود را هم پر رنگ کند تا اس پن آن نرخ را به نرخ زبانی که برای گوشی انتخاب شده است، تبدیل کند؛ برای مثال اگر که زبانی که برای گوشی خود انتخاب کرده‌اید انگلیسی آمریکایی است، اس پن می‌تواند نرخ‌های ارز مورد نظر شما را به دلار آمریکا تبدیل کند.

اس پن گلکسی نوت 8 علاوه بر دو کاربرد فوق می‌تواند زمانی که با استفاده از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (always-on-display) در حال یادداشت برداری هستید، تعداد 100 صفحه یادداشت را برای شما ذخیره کند. این قابلیت شاید مانند دو کاربرد فوق سودمندی زیادی نداشته باشد اما برای کاربرانی که عادت دارند در گوشی خود مطالب مختلف را یادداشت کنند، ارزش زیادی دارد. این گجت همچنین در کنار فبلت جدید سامسونگ می‌تواند قابلیت لایو مسیجز (Live Messages) را هم در اختیار شما بگذارد تا بتوانید با استفاده از آن یک پیام یا تصویر را بنویسید یا نقاشی کنید و سپس آن را به صورت پیام یا از طریق شبکه‌های اجتماعی برای مخاطب خود ارسال کنید.

گلکسی نوت 8 از تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) به طور رسمی وارد بازار می‌شود با وجود این کاربران می‌توانند از تاریخ 2 شهریور (24 اوت) این گوشی هوشمند را از مراکز خرید مجاز پیش خرید کنند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر