;
coinex

باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ کوچک‌تر است ولی چرا؟ دلایل سامسونگ!

باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ کوچک‌تر است ولی چرا؟ دلایل سامسونگ!دیروز کوه دانگ جین (Koh Dong-jin)، رئیس بخش گوشی سازی سامسونگ، بعد از شروع پروسه پیش فروش گوشی گلکسی نوت 8 سازنده کره‌ای در یک مصاحبه خبری به چند سوال در مورد فبلت جدید سامسونگ که توانسته است به واسطه فناوری‌ها و قابلیت‌های منحصر بفرد خود اثرات منفی ناشی از انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 را خنثی کند، پاسخ داد. دانگ جین در این مصاحبه به واسطه تحقیقات بسیار وسیعی که در زمینه مشخص کردن علت دقیق انفجار باتری گوشی‌های گلکسی نوت 7 انجام شده است، همچنین توضیح داد که چرا برند مشهور کره‌ای باتری گلکسی نوت 8 را با اندازه کوچک‌تری انتخاب کرده است. کوه دانگ جین در این زمینه به خبرنگاران گفت:

“دلایل متعددی وجود دارد که یک سازنده را قادر می‌سازد تا در ساخت یک گوشی هوشمند از یک باتری کم ظرفیت‌تر استفاده کند؛ یکی از این دلایل مجهز سازی گوشی‌های جدید به پردازشگرهای 10 نانومتری است که راندمان یک گوشی هوشمند را تا 30 درصد افزایش می‌دهد. دلیل دیگر این است که در گوشی‌های جدید کاربران می‌توانند براساس الگوی استفاده خود از یک گوشی همراه، نحوه استفاده از باتری یک دستگاه را هم تنظیم کنند و از این طریق راندمان باتری گوشی خود را بالا ببرند؛ دو دلیل فوق در کنار چند دلیل جانبی دیگر این امکان را به من می‌دهند که امنیت و کارایی باتری گلکسی نوت 8 را ضمانت کنم. باتری گلکسی نوت 8 هم اکنون می‌تواند به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته در ساخت فبلت جدید، حتی بعد از 2 سال استفاده از گوشی هم تا میزان 95 درصد از ظرفیت خود را حفظ کند.”

علی رغم این که سامسونگ عملکرد باتری گوشی گلکسی نوت 8 را با باتری گوشی گلکسی نوت 7 در چند فرآیند مقایسه کرده و ارقامی را ارائه کرده است، دلایل فوق برای همه خبرنگاران قانع کننده نبوده‌اند. اطلاعات ارائه شده توسط سازنده کره‌ای نشان می‌دهد که باتری گلکسی نوت 8 می‌تواند به مدت 16 ساعت در پخش فیلم و 13 ساعت در جست و جو با استفاده از قابلیت اتصال LTE کاربر را همراهی کند در حالی که این آمار برای گوشی گلکسی نوت 7 این سازنده به ترتیب 18 و 14 ساعت بوده است؛ علی رغم آمار فوق، منابع خبری در آینده نزدیک بنچمارک‌هایی را برگزار می‌کنند تا نسبت به راندمان واقعی باتری گلکسی نوت 8 مطلع شوند.

کوه دانگ جین علاوه بر مطالب فوق گفته است که انتظار دارد که فبلت جدید سازنده کره‌ای در امسال به تعداد بیش از 11 میلیون دستگاه در سر تا سر جهان عرضه شود، رقمی که به گفته مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، منتقد مشهور دنیای گوشی‌های همراه، بین 11 تا 14 میلیون دستگاه متغیر است؛ بد نیست بدانید که سامسونگ توانست گوشی گلکسی نوت 5 خود را در طول یک سال در تعداد 11 میلیون دستگاه در اختیار کاربران قرار دهد.

باتری گلکسی نوت 8

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر