coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی هوشمند آلکاتل ای 7 در نمایشگاه IFA 2017 رخ نشان می‌دهد

گوشی هوشمند آلکاتل ای 7 در نمایشگاه IFA 2017 رخ نشان می‌دهد
نمایشگاه IFA 2017 به زودی در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد و آلکاتل یکی از برندهایی است که قصد دارد تا در این رویداد بزرگ تکنولوژی از گوشی جدید خود رونمایی کند. آلکاتل ای 7 (Alcatel A7) نام این گوشی هوشمند است.

آلکاتل نام یک برند تجاری در صنعت گوشی‌های هوشمند است که تحت لیسانس کمپانی چینی TCL Corporation قرار دارد. این برند قصد دارد تا در نمایشگاه ایفا 2017 گوشی هوشمند آلکاتل A7 را معرفی کند. درست چند روز قبل از این رونمایی یک فاش کننده اخبار تکنولوژی تمامی مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند را در توییتر به اشتراک گذاشت.

این فاش کننده که با اکانت rquandt@ در توییتر شناخته می‌شود، می‌گوید که آلکاتل ای 7 بسیار شبیه به سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 بوده که دارای یک صفحه نمایش با ابعاد تصویری گسترده است.

یک دکمه دایره‌ای پاور در وسط سمت راست این گوشی قرار گرفته و به نظر می‌رسد که بدنه آن از فلز ساخته شده باشد. تصویر دیگری که توسط این فاش کننده به اشتراک گذاشته شده است، لیست مشخصات آلکاتل ای 7 را در بنچمارک GFXBench نشان می‌دهد. در این بنچمارک، این گوشی هوشمند با نام Alcatel 6060 مشخص شده است. این دستگاه که به نظر می‌رسد سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را اجرا می‌کند، دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است.

انتظار می‌رود که پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک 6757 به آن قدرت داده و پردازنده گرافیکی Mali-880 مسئولیت کارهای گرافیکی آن را بر عهده داشته باشد. آلکاتل ای 7 به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده و با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و در جلو برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. جزئیات بیشتری درباره این گوشی در حال حاضر وجود ندارد.

آلکاتل یکی از برندهایی است که در نمایشگاه ifa 2017 در کنار برندهای دیگری همچون سامسونگ و ال جی در این رویداد بزرگ فناوری حضور خواهد داشت. ال جی به احتمال بسیار زیاد از گوشی پرچمدار ال جی وی 30 رونمایی خواهد کرد، دستگاهی با یک نمایشگر فول ویژن که نسبت ابعاد تصویری گسترده‌ای دارد.

سامسونگ نیز گفته می‌شود که در نمایشگاه IFA 2017 از سعت هوشمند گیر اس جدید خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت چندی پیش با برگزاری رویدادی در شهر نیویورک از فبلت گلکسی نوت 8 خود پرده برداشت.

.

منبع: gadgetsnow

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر