;
coinex

هواوی آنر 7 ایکس با پردازنده کرین 670 در دست ساخت است

هواوی آنر 7 ایکس با پردازنده کرین 670 در دست ساخت است
هواوی آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) محصول جدید برند آنر از کمپانی هواوی بود که به زودی توسط این گوشی‌ساز چینی معرفی و عرضه خواهد شد.

دیروز تصاویری واقعی از یک گوشی هوشمند برند آنر به بیرون درز کرد. این دستگاه که هواوی آنر وی 9 مینی نام دارد، دیروز در شبکه اجتماعی چینی ویبو خودی نشان داد. با اینکه تمام طراحی این دستگاه به طور کامل و از زوایای مختلف مشخص نیست، اما می‌توان فهمید که بدنه آن از فلز ساخته شده و در قسمت زیرین آن، اسپیکرها قرار گرفته است. پورت یو اس بی نوع C در مرکز جانمایی شده و در دو طرف آن شبکه توری اسپیکرها دیده می‌شود (تصویر زیر).

اما به نظر می‌رسد که برخی چیزها تغییر کرده است! بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده این گوشی هوشمند هواوی آنر 7 ایکس نامیده خواهد شد. اسمارت فونی که به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) مجهز شده و یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن خودنمایی می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه تاییدیه 3C چین را دریافت کرده است.

هواوی آنر 7 ایکس در تاییدیه 3C چین

علاوه بر صفحه نمایش 5.5 اینچی این دستگاه از تراشه جدید کرین 670 که در دسته تراشه‌های میان رده بازار قرار می‌گیرد، قدرت پردازشی خود را تامین خواهد کرد. این پردازنده بر مبنای لیتوگرافی 12 نانومتری طراحی شده و با حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز کار می‌کند. پردازنده گرافیکی Mali G72MP4 در کنار آن جای گرفته است.

کرین 670 که در هواوی آنر 7 ایکس جای گرفته انتظار می‌رود که با 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شود. این دستگاه در دو نسخه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا با پوسته‌ای از رابط کاربری EMUI 5.1 مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد.

گوشی هواوی آنر 7 ایکس شامل دوربین دوگانه‌ای است که در گوشی‌های آنر وی 9 دیده می‌شود. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که دوربین دوگانه این دستگاه از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده باشد. یک سنسور که قادر است تصاویر رنگی بگیرد و سنسور دیگر تصاویر سیاه و سفید به ثبت می‌رساند. یک انتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت این دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

در هواوی آنر 7X سنسور اثر انگشت در پنل پشتی جای گرفته است، پنلی که طراحی آن بسیار شبیه به هواوی آنر وی 9 است (احتمالا دلیل اشتباه گرفتن این دستگاه با هواوی آنر وی 9 مینی همین موضوع است).

قیمت مدل استاندارد این گوشی هوشمند با 32 گیگابایت حافظه داخلی حدود 227 دلار بوده و نسخه 64 گیگابایتی آن با قیمت 272 دلار معامله می‌شود. هیچ اطلاعی درباره تاریخ دقیق عرضه آن منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی رخ نشان دهد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر