;
coinex

معرفی ال جی وی 30 امروز قبل از آغاز به کار نمایشگاه IFA 2017

معرفی ال جی وی 30 امروز قبل از آغاز به کار نمایشگاه IFA 2017
معرفی ال جی وی 30 امروز انجام خواهد شد. البته این خبر هنوز در حد و اندازه یک شایعه است، اما بر اساس خبرهایی که تاکنون درباره رویداد معرفی این دستگاه و نسخه پریمیوم ال جی وی 30 پلاس به بیرون درز کرده، این رویداد احتمالا امروز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه IFA 2017 به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد و بر اساس شایعات منتشر شده، ال جی نیز پرچمدار ال جی وی 30 خود را در 31 آگوست (فردا، 8 شهریور ماه) عرضه می‌کند. بر اساس گزارش جدید که در منبع خبری Investor منتشر شده، ال جی پرچمدار جدید خود را در 29 آگوست رونمایی خواهد کرد. امروز 29 آگوست است.

با این حال، در این منبع خبری همچنین به تاریخ عرضه ال جی وی 30 در 31 آگوست اشاره شده است، این احتمال وجود دارد که این وب سایت خبری درباره عرضه این گوشی اشتباه کرده باشد، مگر آنکه ال جی امروز رویداد رونمایی خود را برگزار کرده و به سرعت عرضه ال جی وی 30 را از فردا آغاز کند. بهتر است برای دریافت جزئیات دقیق‌تری اندکی صبر کنیم.

با معرفی ال جی وی 30 چه مشخصاتی خودنمایی می‌کند؟

گفته می‌شود که ال جی وی 30 اولین گوشی هوشمند این کمپانی کره‌ای است که با نمایشگر اولد عرضه می‌شود. ال جی برای پرچمدار جدید خود یک صفحه نمایش 6 اینچی در نظر گرفته است. انتظار می‌رود که نمایشگر مذکور با طراحی بدون حاشیه و با نسبت تصویر 18:9 دیده شود. ال جی برای صفحه نمایش جدید خود نام فول ویژن (FullVision) را انتخاب کرده و پیش بینی می‌شود که حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی باشد.

ال جی وی 30 از چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی Hi-Fi پیشرفته استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند صدای باکیفیتی برای آن به ارمغان بیاورد. این گوشی هوشمند از پشتیبانی دستیار گوگل به زبان کره‌ای سود خواهد برد.

ال جی وی 30 در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) با قیمتی در حدود 800 دلار راهی بازارهای کره خواهد شد و نسخه پلاس آن که به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است با برچسب قیمتی 900 دلاری به فروش خواهد رسید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر