;
coinex

هدست واقعیت مجازی ایسوس در نمایشگاه ایفا 2017 برلین معرفی شد

هدست واقعیت مجازی ایسوس در نمایشگاه ایفا 2017 برلین معرفی شد

شرکت سخت افزاری تایوانی ایسوس (Asus) از هدست واقعیت مجازی خود در نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین به صورت رسمی پرده برداری کرد و آن را در این نمایشگاه معتبر به نمایش عمومی گذاشت.

هدست واقعیت مجازی ایسوس طراحی بسیار جالب و متفاوتی داشته و نمایی متمایز از سایر دستگاه‌های معرفی شده‌ی پیشین در این بخش از لوازم جانبی و گجت‌ها دارد. این دستگاه هماهنگ با تکنولوژی Mixed Reality سیستم عامل ویندوز 10 شرکت مایکروسافت بوده و همخوانی کاملی با آن دارد. همچنین کنترل این سیستم عامل جدید و مدرن با استفاده از آن به راحتی صورت می گیرد.

هدست واقعیت مجازی ایسوس

شرکت ایسوس با اضافه کردن یک پوشش محافظ چند وجهی در بخش جلویی دستگاه، نمایی تازه را برای این هدست به وجود آورده است. نبود حسگرها و سنسورهای مختلف نیز هدست واقعیت مجازی ایسوس را در رده دستگاه‌های واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) قرار داده است.

به این ترتیب وظیفه جهت‌یابی هدست وی آر ایسوس برعهده دو دوربین و ال‌ای‌دی موجود در آن است. این هدست وزنی کمتر از 500 گرم داشته و به این ترتیب یکی از سبک وزن ترین نمونه‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. دقت صفحه نمایش هدست واقعیت مجازی ایسوس نیز 3K است.

بنابر اعلام شرکت ایسوس، این دستگاه در اواخر سال جاری میلادی و با قیمتی در حدود 535 دلار (معادل 2 میلیون و 30 هزار تومان با احتساب دلار 3.800 تومانی در زمان نگارش) به مشتریان عرضه خواهد شد.

هدست وی آر ایسوس با این قیمت‌، بسیار گران‌تر از رقبایی مانند هدست واقعیت مجازی شرکت دل (DELL) با قیمت 349.99 دلار (معادل 1 میلیون و 330 هزار تومان) است. البته شرکت دل یک نمونه جدید از این دستگاه‌ها را با تجهیز به دو سنسور حرکتی مجزا طراحی کرده که با قیمتی در حدود 449.99 دلار (معادل 1 میلیون 710 هزار تومان) به فروش خواهد رسید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : TheVerge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر