;
coinex

لپ تاپ ROG Chimera ایسوس؛ غول 17.3 اینچی مخصوص بازی های کامپیوتری

شرکت سخت افزاری تایوانی ایسوس در نمایشگاه IFA 2017 از لپ تاپ جدید گیمینگ خود رونمایی کرد. این دستگاه با صفحه نمایش بزرگ 17.3 اینچی خود نمونه‌ای مناسب برای علاقمندان بازی‌های کامپیوتری خواهد بود. لپ تاپ ROG Chimera ایسوس یک نمونه جدید در سری ROG این شرکت بوده و به زودی راهی بازارهای جهانی می‌شود.

لپ تاپ راگ کیمرا ایسوس

مهمترین خصوصیت لپ تاپ راگ کیمرا (ROG Chimera) ایسوس، ابعاد بزرگ صفحه نمایش آن بوده که فضایی به قطر 17.3 اینچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این لپ تاپ علاوه بر این از تکنولوژی G-Sync شرکت انویدیا (NVidia) نیز سود برده و بر اساس اعلام شرکت ایسوس، با زمان پاسخگویی 7 میلی ثانیه و نرخ به روز رسانی 144Hz نمونه‌ای مناسب برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آید.

مشخصات لپ تاپ راگ کیمرا ایسوس

شرکت ایسوس هنوز به طور دقیق و رسمی مشخصات این دستگاه را اعلام نکرده اما براساس اخبار غیررسمی، پرازنده استفاده شده در لپ تاپ راگ کیمرا (ROG Chimera) ایسوس یک پردازنده نسل هفتم شرکت اینتل Core i7 و تراشه گرافیکی آن نیز مدل Nvidia GTX 1080 خواهد بود.

علاوه بر این، این دستگاه از طریق سیستم تعبیه شده در داخل دستگاه، قابلیت برقراری ارتباط با کنترل کننده کنسول بازی XBox را بدون نیاز به هیچ وسیله و تبدیل اضافی و به صورت بدون سیم (Wireless) خواهد داشت. هنوز هیچ خبری از مشخصات فنی دقیق لپ تاپ ROG Chimera ایسوس و یا زمان عرضه و قیمت نهایی آن توسط شرکت اعلام نشده است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع : theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر