;
coinex

جزییات جدیدی در مورد تاریخ پیش فروش و عرضه گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ!

جزییات جدیدی در مورد تاریخ پیش فروش و عرضه گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ!

گلکسی اس 9 سامسونگ تا به حال سوژه شایعه‌های زیادی بوده؛ اخیرا یکی از منابع خبری تاریخ پیش فروش و عرضه این گوشی هوشمند را نیز منتشر کرده است.

دیروز اطلاعاتی زیادی در مورد گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 در فضای مجازی منتشر شد. یکی از منابع خبری کشور کره جنوبی اخیرا گفته است که سامسونگ می‌خواهد پروسه پیش فروش گوشی پرچمدار جدیدش را از ماه ژانویه سال 2018 آغاز کرده و آن را از اواسط ماه فوریه سال 2018 (اواخر بهمن‌ماه) وارد بازار کند.

سامسونگ در ماه مارس (11 اسفند تا 11 فروردین) از گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود رونمایی و آن‌ها را در ماه آوریل (12 فروردین تا 11 اردیبهشت) وارد بازار کرد؛ با توجه به شایعه‌های جدید می‌توان انتظار داشت که این سازنده گوشی گلکسی S9 خود را زودتر در اختیار کاربران قرار دهد.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا سازنده کره‌ای تصمیم گرفته است که گوشی پرچمدار جدیدش را زودتر وارد بازار کند؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که به احتمال زیاد علت عرضه سریع‌تر گوشی‌های گلکسی اس 9 از طرف سامسونگ عرضه گوشی‌های پیشرفته و جدید اپل مانند آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس است.

عرضه زودتر از موعد سری جدید گوشی‌های گلکسی سامسونگ دور از ذهن نیست مخصوصا با توجه به این که سازنده کره‌‌ای گفته است که می‌خواهد نمایشگرهای اولد گوشی‌های سری اس جدید خود را در ماه نوامبر (10 آبان تا 10 آذر) وارد بازار کند.

تاریخ ذکر شده از این امر حکایت می‌کند که سامسونگ  تصمیم دارد که نمایشگر گوشی‌های جدیدش را زودتر از سایر قطعات گوشی‌های سری اس وارد بازار کند. این سازنده باید 3 ماه زمان صرف کند تا بتواند همه قطعات گوشی‌های جدیدش را وارد بازار سازد به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که گلکسی S9 در اواسط ماه فوریه وارد بازار شود.

چند وقت پیش هم در چند گزارش خبری گفته شد که سامسونگ پروسه ساخت گوشی‌های گلکسی اس 9 خود را زودتر شروع می‌کند. این سازنده پروسه ساخت نمایشگرهای جدیدش را چند ماه پیش شروع کرد و به نظر می‌رسد که از برنامه زمانی خود در حدود 4 ماه برای عرضه گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که با نام های استار 1 و استار 2 شناخته می‌شوند، جلو است.

رقیب اصلی گوشی‌های سری گلکسی اس 9 به احتمال زیاد دوباره محصولات جدید آیفون هستند. منابع خبری گفته‌اند که ال جی هم می‌خواهد گوشی پرچمدار جی 7 خود را زودتر از موعد و در ماه ژانویه (11 دی تا 11 بهمن 96) در معرض عموم قرار دهد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر