;
coinex

تصاویر واقعی از ویوو ایکس 20 با یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه

تصاویر واقعی از ویوو ایکس 20 با یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه

ویوو ایکس 20 از ماه گذشته به عنوان یک سوژه داغ خبری در گزارشات سایت‌های خبری چینی زیادی قید شده و حال تصاویری واقعی از این محصول منتشر شده است.

تصاویر جدید نشان داده‌اند که سبک طراحی ویوو ایکس 20 با سبک طراحی محصولی که با همین نام در چند پوستر جام جهانی فیفا 2018 نشان داده شده است، شباهت دارد. در تصاویر جدید علاوه بر این نشان داده شده است که این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه اصلی و یک اسکنر اثر انگشت که در پشت گوشی قرار دارد، بهره می‌برد.

ایکس 20 برروی پنل نمایشگر خود دو حاشیه باریک جانبی دارد. نمایشگر این گوشی هوشمند در قسمت بالا و پایین خود هم حاشیه گذاری شده است. با وجود این تصاویر جدید نشان داده‌اند که سازنده چینی در ساخت گوشی جدیدش نسبت نمایشگر به بدنه را بالاتر برده است.

این احتمال وجود دارد که نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی هوشمند همانند گوشی‌های ال جی وی 30 و جی 6 دو به یک باشد. با توجه به تصاویر جدید علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که ویوو ایکس 20 به یک بدنه شیشه‌ای – فلزی مجهز شده باشد.

ویوو ایکس 20

منابع خبری اعلام کرده‌اند که سازنده چینی می‌خواهد گوشی ویوو ایکس 20 خود را در یک مدل عادی و یک مدل پلاس وارد بازار کند با وجود این هنوز اطلاعات دقیقی در مورد همه تفاوت‌های موجود در بین این دو گوشی هوشمند منتشر نشده است.

مشخصات گوشی ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس

طبق اطلاعات جدید ویوو در نظر دارد مدل ایکس 20 را با یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسلی و مدل ایکس 20 پلاس را با یک نمایشگر 5.5 یا 6 اینچی وارد بازار کند. شایعه شده است که این دو گوشی هوشمند از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 660 و رم‌های 4 گیگاباتی بهره می‌برند. یک منبع خبری هم اخیرا گفته است که ویوو ایکس 20 به یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی‌های هوشمند منتشر نشده با وجود این از آنجایی که ویوو ایکس 20 اخیرا در این تصاویر واقعی نشان داده شده است، می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی در این ماه یک رویداد مطبوعاتی برای رونمایی از آن برگزار کند.

ویوو در ماه مه (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) با سازمان فیفا قرارداد بست تا مسابقات جام جهانی 2018 میلادی را که در کشور روسیه برگزار می‌شوند، سرپرستی کند؛ این سازنده چینی علاوه بر این اسپانسر رسمی مسابقات جام جهانی 2022 میلادی هم محسوب می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر