;
coinex

مشخصات شیائومی می میکس 2 فاش شد؛ قدرتنمایی اسنپدراگون 836 دیدنی خواهد بود

مشخصات شیائومی می میکس 2 فاش شد؛ قدرتنمایی اسنپدراگون 836 دیدنی خواهد بود
مشخصات شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) در فضای مجازی به بیرون درز کرد. لیست مشخصات این گوشی پرچمدار جدید شیائومی قبل از معرفی رسمی آن فاش شد. این لیست ویژگی‌های چشمگیری را نشان می‌دهد. 

کمپانی شیائومی چندی پیش با انتشار یک تیزر تبلیغاتی نشان داد که قصد دارد تا محصول جدید خود را در یازدهم سپتامبر (20 شهریور) معرفی کند. امروز لیست مشخصات شیائومی می میکس 2 منتشر شد و همه چیز از ورود یک گوشی پرچمدار قدرتمند جدید به بازار موبایل جهان حکایت دارد.

مشخصات شیائومی می میکس 2

مشخصات شیائومی می میکس 2

یکی از مهمترین شاخصه‌های این گوشی که در لیست مشخصات آن قرار گرفته، وجود پردازنده اسنپدراگون 836 است. شایعات زیادی از قبل گفته‌اند که کوالکام این محصول جدید را به عنوان نسخه ارتقا یافته‌ای از اسنپدراگون 835 معرفی خواهد کرد. با این وجود، احتمالا شیائومی می میکس 2 اولین گوشی هوشمند مجهز به این تراشه خواهد بود.

علاوه بر تراشه اسنپدراگون 836 کوالکام، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل نیز به عنوان یک ویژگی خاص دیگر در این دستگاه مطرح می‌شود. اندروید 8 اوریو مدیریت نرم افزاری را در شیائومی می میکس 2 بر عهده داشته و رابط کاربری MIUI 9 بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش می‌بندد.

هنوز در لیست مشخصات شیائومی می میکس 2 ویژگی‌های قابل توجهی به چشم می‌خورد. نمایشگر 6.2 اینچی آن دارای رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل (کواد اچ دی پلاس) است. یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین می‌کند و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

از آنجا که این دستگاه احتمالا به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود، یک سنسور 20 مگاپیکسلی شاید به عنوان دوربین اصلی در پنل پشتی آن قرار بگیرد.

لیست مشخصات شیائومی می میکس 2 شاخصه‌های بسیار چشمگیری را به نمایش می‌گذارد و قرار گرفتن برخی از این شاخصه‌ها در گوشی جدید شیائومی کمی دور از ذهن است. برای نمونه، کوالکام هنوز اسنپدراگون 836 خود را به طور رسمی معرفی نکرده و از سویی دیگر رابط کاربری اختصاصی جدید شیائومی نیز هنوز نسخه پایه اندروید 8 اورویو را پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین همه چیز در هاله ای از ابهام است.

شاید این مشخصات مربوط به پرچمدار جدید شیائومی بوده و شاید هم این لیست کمی درباره این محصول اغراق کرده باشد! گذر زمان به زودی همه چیز را روشن خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر