;
coinex

گلکسی جی 5 پرایم با سیستم عامل اندروید نوقا توسط وای فای آلینس تایید شد

گلکسی جی 5 پرایم با سیستم عامل اندروید نوقا توسط وای فای آلینس تایید شد!

گلکسی جی 5 پرایم یکی از گوشی‌های میان رده محبوب سامسونگ است؛ این گوشی هوشمند اخیرا با سیستم عامل اندروید نوقا توسط موسسه وای فای آلینس تایید شده است.

طبق اطلاعات موجود مدلی که وای فای آلینس (Wi-Fi Alliance) آن را تایید کرده است از یک سیستم عامل اندروید نوقا بهره می‌برد و شماره سریال SM-G570F/DS را بر روی خود دارد.

برای اطلاع بیشتر بهتر است بدانید که موسسه وای فای آلینس گوشی‌های شرکت‌های مختلف را از نظر مشکلات نرم افزاری تست می‌کند تا اطمینان یابد که گوشی‌های جدید هیچ مشکلی از نظر اتصال به شبکه‌های مختلف ندارند.

موسسه وای فای آلینس گفته است که بروزرسانی سیستم عامل اندروید 7 نوقا می‌تواند چند نرم افزار را به طور همزمان برروی نمایشگر گوشی گلکسی جی 5 پرایم به کاربر نشان دهد. اندروید نوقا علاوه بر این یک ویژگی دیگر با نام پاسخگویی سریع (Quick Reply) را نیز در اختیار کاربران گوشی گلکسی جی 5 پرایم گذاشته است؛ کاربران می‌توانند به کمک این ویژگی از این به بعد از طریق نشان اعلانی که بر روی گوشی ظاهر می‌شود، سریع‌تر به پیام‌های خود پاسخ دهند.

بروزرسانی جدید علاوه بر این، از نظر مصرف شارژ باتری و عملکرد کلی گوشی هم گلکسی جی 5 پرایم را ارتقاء داده است. این احتمال وجود دارد که این آپدیت ویژگی‌های رابط کاربری سامسونگ را نیز بهبود بخشیده باشد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی جی 5 پرایم

این گوشی هوشمند در ماه سپتامبر سال 2016 میلادی (11 شهریور تا 10 مهر 1395) وارد بازار شد. سازنده کره‌ای در ساخت این محصول از یک پردازشگر 1.4GHz چهار هسته‌ای آرم کورتکس ای 53 اگزینوس 7570، واحد پردازش گرافیکی مالی تی – 720، نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی با پوشش محافظتی گوریلا گلس 3 و باتری جدانشدنی 2,400mAh استفاده کرده است.

این گوشی هوشمند دوسیم کارته از یک رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس‌دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت بیومتریک بهره می‌برد.

گلکسی جی 5 پرایم

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر