;
coinex

معرفی اسپیکر آلور الکسای هارمان کاردون سازگار با دستیار صوتی الکسا

معرفی اسپیکر آلور الکسای هارمان کاردون سازگار با دستیار صوتی الکسا

شرکت آمریکایی معتبر هارمان کاردون (Harman Kardon) که پیشینه‌ای طولانی در ساخت انواع و اقسام تجهیزات صوتی داشته و یکی از بزرگترین‌ها در رسته خود به حساب می‌آید، اسپیکر جدیدی را با نام آلور الکسا (Allure Alexa) به نمایشگاه IFA 2017 برلین ارسال کرده است.

در حال حاضر دستگاه‌ها و گجت‌های مختلف در بازار وجود داشته که سازگاری کاملی با دستیار صوتی الکسا (Alexa) شرکت آمازون و یا دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) دارند. شرکت هارمان کاردون نیز با تکیه بر تجربه و شهرت خود نیز وارد این میدان رقابت شده و با اسپیکر آلور الکسا به جمع مدعیان این تکنولوژی جدید، سرگرم کننده و کاربردی پیوسته است.

اسپیکر آلور الکسای هارمان کاردون

اسپیکر آلور الکسای هارمان کاردون فرم طراحی زیبایی داشته و در ظاهر آن از المان‌ها و مشخصه‌های تولیدات باکیفیت این شرکت مانند نمونه بسیار مشهور SoundStick استفاده شده است.

اما این نمونه جدید با تجهیز به نرم افزارها و سخت افزارهای لازم، فابلیت پشتیبانی کامل از دستیار صوتی الکسا را نیز در خود گنجانده که این مساله بزرگترین تفاوت آن با اسپیکرهای SoundStick است. با استفاده از این تکنولوژی، کاربران به راحتی توانایی استفاده از فرامین صوتی را داشته و امکان بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی الکسا را نیز خواهند داشت.

اسپیکر آلور آالکسای هارمان کاردون یک اسپیکر 360 درجه کامل بوده و با قرار گرفتن در بخش میانی یک اتاق به خوبی صدای شفاف و قدرتمند خود را در تمام فضا پخش می‌کند. علاوه بر این سیستم نورپردازی زیبا 360 موجود در این دستگاه نیز نمای بسیار جالبی داشته و جلوه زیبایی به اتاق محل قرارگیری خود می‌دهد. این دستگاه بدون سیم بوده و با استفاده از فناوری بدون سیم بلوتوث قابلیت ارتباط با انواع تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و سایر گجت‌ها را خواهد داشت.

قیمت و زمان عرضه

بر اساس اعلام شرکت سازنده، اسپیکر آلور الکسای هارمان کاردون در دو رنگ مشکی و سفید قابل سفارش است و در زمستان امسال در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. قیمت اعلام شده برای این دستگاه نیز 249.95 دلار (معادل 960 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی) است که برای دستگاهی با این کیفیت رقم مناسبی به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی اسپیکر آلور الکسای هارمان کاردن

عرض (سانتی متر) 21.5
ارتفاع (سانتی متر) 27
وزن (کیلوگرم) 2.45
دامنه فرکانس 50Hz – 20kHz
حداکثر فشار صدا 93db
قدرت خروجی (وات) 2 * 15 + 1 * 30
قیمت (دلار) 249.95

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر