;
coinex

گوشی هواوی آنر 6 سی تاییدیه آژانس رگولاتوری چین را دریافت کرد

گوشی هواوی آنر 6 سی تاییدیه آژانس رگولاتوری چین را دریافت کرد
گوشی هواوی آنر 6 سی (Huawei Honor 6C) در تنا رویت شد و بر اساس اطلاعات درج شده، قیمت آن ممکن است که با گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ای رقابت کند.

بر اساس لیست منتشر شده در آژانس رگولاتوری چین (TENAA)، گوشی هواوی آنر 6C دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است. 4 گیگابالیت رم دارد و به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، اما احتمالا این مدل دارای نسخه جدید باشد که با 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با کارت میکرو اس دی می‌توان فضای ذخیره سازی هر دو نسخه را تا 128 گیگابایت ارتقا داد.

یک پردازنده ناشناخته هشت هسته‌ای با سرعت پردازشی 1.5 گیگاهرتز به آن قدرت می‌دهد. در پنل پشتی گوشی هواوی آنر 6 سی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و با دوربین 8 مگاپیکسلی پنل جلویی می‌توان عکس‌های سلفی گرفت و یا ارتباط تصویری برقرار کرد.

این گوشی جدید برند آنر با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد و می‌توان با اطمینان اعلام کرد که رابط کاربری EMUI 5.1 بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش می‌بندد. آیا این دستگاه می‌تواند در آینده، اندروید 8 اوریو را دریافت کند؟ پاسخ به این سوال کمی سخت خواهد بود، اما حداقل می‌توان گفت که رابط کاربری EMUI 6.0 می‌تواند روی آن خودی نشان دهد.

موبایل هواوی آنر 6 سی دارای دو اسلات برای پشتیبانی از دو سیم کارت است. باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی در آن انرژی مورد نیاز برای روشن نگه داشتن نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی آن را تامین می‌کند. این دستگاه با اندازه‌های 7.65 در 73.2 در 147.9 میلی‌متر، تنها 145 گرم وزن دارد.

تصاویر ارائه شده در تنا نسخه مشکی رنگ آنر 6C را نشان می‌دهد. در واقع تمی دو رنگ دیده می‌شود که در برخی مناطق پررنگ تر است. کلیدهای تنظیم حجم صدا و دکمه پاور در سمت چپ آن قرار گرفته و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در پایین آن دیده می‌شود. درگاه ورودی سیم کارت در سمت چپ جاسازی شده و پورت شارژ و اسپیکر در پایین آن قرار دارد.

منبع این خبر می‌گوید که نسخه 3 گیگابایتی آن با قیمت 122 دلار عرضه می‌شود و نسخه 4 گیگابایتی با قیمت 152 دلار به فروش می‌رسد. تاریخ عرضه این دستگاه نباید خیلی دور باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر