;
coinex

معرفی بلندگوی هوشمند LFS50G سونی سازگار با آخرین نسخه دستیار صوتی گوگل

بلندگوی هوشمند LFS50G سونی

شرکت سونی (Sony) از بلندگوی هوشمند جدید خود با نام LF-S50G در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی کرد. این گجت جدید علاوه بر سازگاری کامل با آخرین نسخه سیستم دستیار صوتی گوگل (Google Assitant) یا اوکی گوگل ، قابلیت‌های دیگری را نیز به کاربران ارائه می‌کند.

شرکت سونی روز گذشته از جدیدترین محصول خود در رده بلندگوهای هوشمند رونمایی کرد. این دستگاه از سیستم دستیار صوتی گوگل به صورت داخلی سود برده و به همین دلیل می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای سیستم Google Home به حساب آید. با توجه به این مساله که قیمت بلندگوی هوشمند LFS50G سونی بیشتر از سیستم Google Home است ممکن است این سوال پیش آید که چرا شرکت سونی تصمیم به تولید این دستگاه گرفته است؟

مایک فسولو (Mike Fasulo) مدیر شرکت سونی الکترونیکز در پاسخ به این پرسش اشاره می‌کند که خریداران برای لذت بردن از کیفیت صدای بسیار بالا و واضح محصولات سونی و همچنین طراحی زیبا این محصول که از امکانات شگفت انگیز سیستم دستیار گوگل یا اوکی گوگل نیز پشتیبانی می‌کند، از بلندگوی هوشمند LFS50G سونی استفبال خواهند کرد.

بلندگوی هوشمند LFS50G سونی

بلندگوی هوشمند LFS50G سونی یک بلندگوی 360 درجه است. این دستگاه با استفاده از دو بلندگوی جداگانه خود توانایی کافی برای پوشش دادن یک اتاق معمولی را دارد. براساس اعلام این شرکت، بلندگوی هوشمند LFS50G سونی توانایی شگفت انگیزی در پردازش اصوات بالا و صدای خواننده داشته و با استفاده از یک ساب ووفر مجزا، صدای بم (بیس) قابل توجهی را تولید می‌کند. این دستگاه با استفاده از یک فرستنده دو مرحله‌ای، صدای تولید شده را در تمامی جهات پخش نموده و صدایی سه بعدی را شبیه سازی می‌کند.

بر اساس اعلام شرکت سونی، همزمان با انتشار به روزرسانی‌های جدید برای سیستم گوگل هوم (Google Home)، این شرکت نیز بلافاصله اقدام به به‌روزرسانی سیستم‌های خود خواهد کرد. علاوه بر این با توجه به تعبیه سیستم دستیار صوتی گوگل در این دستگاه، کاربران قابلیت استفاده از امکانات کامل Google Home را خواهند داشت. چرا که بلندگوی هوشمند LFS50G سونی در واقع یک سیستم Google Home تحت نام شرکت سونی است!

امکانات بلندگوی هوشمند LFS50G سونی

این شرکت برای بلندگوی هوشمند LFS50G خود دو سیستم ارتباطی بدون سیم بلوتوث و NFC را در نظر گرفته است. برای ارتباط از طریق سیستم NFC کافیست که دکمه آن را برروی دستگاه و گوشی همراه هوشمند خود فشرده تا این دو دستگاه به همدیگر وصل شوند. با توجه به وجود سیستم دستیار صوتی گوگل یا گوگل اوکی، این دستگاه قادر به پخش فایل‌های موسیقی از طریق وای‌فای نیز خواهد بود که از کیفیت صدای بالاتری برخوردار است.

بلندگوی هوشمند LFS50G سونی قابلیت استفاده از تمامی امکانات سیستم گوگل هوم مانند پخش موسیقی از آرشیوهایی مانند اسپاتیفای، گوگل پلی میوزیک، پاندورا و سایر آرشیوهای موسیقی آنلاین را از طریق وای‌فای خواهد داشت.

این دستگاه همیشه آماده به کار بوده و کاربران می‌توانند با فرمان صوتی اوکی گوگل به برقراری ارتباط با آن و استفاده از امکانات وسیع دستیار صوتی گوگل مانند اطلاع از وضعیت ترافیک جاده‌ها و یا پیش بینی آب و هوا و یا حتی خاموش و روشن کردن ابزار هوشمند منزل خود بپردازند.

در بخش جلویی دستگاه نیز یک ساعت ال‌ای‌دی قرار گرفته که ظاهری جالب را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. البته این ساعت در صورت تمایل کاربر قابل خاموش شدن خواهد بود.

بلندگوی هوشمند LFS50G سونی با توجه به استاندارد IPX3 در برابر پاشش ذرات کوچک آب مقاوم بوده و کاربران می‌توانند از آن به راحتی در محیط‌هایی مانند آشپزخانه استفاده کنند.

قیمت و زمان عرضه

بر اساس اطلاعات رسمی اعلام شده، بلندگوی هوشمند LFS50G سونی قرار است که در ماه اکتبر سال جاری راهی بازارهای جهانی گردد. این دستگاه که در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده، با قیمتی برابر با 199 دلار (معادل 767 هزا تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) به فروش خواهد رسید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : AndroidHeadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر