;
coinex

لپ‌تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو مقرون‌به‌صرفه تر از همیشه شد

لپ تاپ جدید لپ‌تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو (Razer Blade Pro) مقرون‌به‌صرفه تر از همیشه شد

شرکت ریزر (Razer) امروز در نمایشگاه IFA 2017 یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از لپ‌تاپ گران قیمت گیمینگ بلید پرو خود را معرفی کرد.

سال گذشته شرکت ریزر (Razer) لپ‌تاپ گیمینگ بلید پرو (Blade Pro) خود را عرضه کرد، این کامپیوتر یک هیولای واقعی است. اگرچه تقریبا تمامی لپ‌تاپ‌های گیمینگ همین ویژگی را دارند، اما این لپ‌تاپ 3700 دلار قیمت دارد و این قیمت یعنی بسیاری از مشتریان امکان خرید چنین محصولی را نخواهند داشت.

اگر شما نیز تشنه‌ی داشتن این لپ‌تاپ هستید، مطمئنا از شنیدن این خبر که امروز شرکت ریزر یک نسخه بروز شده از Blade Pro را با قیمت به‌مراتب ارزان‌تر معرفی کرده است، خوشحال خواهید شد. هرچند در مقایسه با لپ‌تاپ‌های عادی این محصول همچنان گران قیمت محسوب می‌شود اما به‌طور چشمگیری از مدل پیشین مقرون‌به‌صرفه‌تر و در نتیجه در دسترس‌تر خواهد بود؛ ولی پیش از خرید باید چند مورد را مد نظر داشته باشید.

پردازش گرافیکی در این لپ‌تاپ به عهده کارت گرافیک GeForce GTX 1060 گذاشته شده و رزولوشن نمایشگر این دستگاه نیز تمام اچ‌دی است. این تغییرات یعنی در نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو، نمایشگر و گرافیک ضعیف‌تری بکار گرفته شده اما اگر این دو ویژگی از نظر شما چندان حیاتی نیستند، اکنون می‌توانید به خرید یکی از این محصولات فکر کنید.

حافظه‌ی رم این دستگاه 16 گیگابایت بوده و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD نیز آن را همراهی می‌کند؛ این مقدار یعنی نیمی از رم 32 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی SSD نسخه‌ی سال گذشته بلید پرو. بنابراین در این زمینه هم با کاهش قدرت مواجه هستیم. به‌علاوه تغییراتی نیز در کیبورد دستگاه ایجاد شده است.

اگر می‌توانید با این کمبودها کنار بیایید، برای خرید لپ تاپ گیمینگ بلید پرو باید 2300 دلار پرداخت کنید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر