;
coinex

موبایل شیائومی می ای 1 در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد

موبایل شیائومی می ای 1 در برنامه محبوب بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد و لیشست مشخصات این دستگاه آشکار شد. این گوشی هوشمند اندروید وان در لیست این کمپانی چینی نیز قرار گرفت.

لیست منتشر شده از مشخصات شیائومی می ای 1 نشان می‌دهد که این دستگاه از پردازنده‌ای با شماره سریال MSM8953 قدرت می‌گیرد. این همان شماره مدلی است که برای تراشه میان رده اسنپدراگون 625 ذکر شده است.

پیکره‌بندی این پردازنده از هشت هسته کورتکس A53 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده و در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 506 قرار گرفته است. این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته‌ای این بنچمارک به امتیاز 852 رسیده و در آزمون چند هسته‌ای توانست امتیاز 3837 را برای خود به ثبت برساند.

امتیاز به دست آمده در آزمون تک هسته‌ای آن را در سطح گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 625 نشان می‌دهد، گوشی‌هایی که شامل موتو جی 5 پلاس و شیائومی ردمی نوت 4 ایکس می‌شود.

بنچمارک گیک‌بنچ شیائومی می ای 1

همچنین، لیست این بنچمارک نشان می‌دهد که موبایل شیائومی می ای 1 دارای 4 گیگابایت رم بوده و سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا را اجرا می‌کند، هر چند که ممکن است سیستم عامل این دستگاه قبل از عرضه به بازار ارتقا پیدا کند.

تراشه اسنپدراگون 625 یکی از محبوب‌ترین تراشه‌های میان رده در میان تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند است که البته دلیل آن نیز به خاطر راندمان بالای این تراشه کوالکام است. این تراشه با لیتوگرافی 14 نانومتری تکنولوژی FinFET طراحی شده که موجب صرفه جویی در انرژی می‌شود.

شیائومی می ای 1 در روزهای اخیر موضوع بسیاری از شایعات منتشر شده در فضای مجازی بوده و گزارش‌های نسبتا دقیقی از آن منتشر شده است. این دستگاه دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و احتمالا به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا می‌توان این فضای ذخیره سازی را با کارت میکرو اس دی گسترش داد یا خیر؛ هر چند که دستگاه‌های اندروید وان قبلی از کارت میکرو اس دی پشتیبانی می‌کنند.

موبایل شیائومی می ای 1 انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری با ظرفیت 3080 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. نمایشگری فول اچ دی با اندازه 5.5 اینچ در پنل جلویی آن خودنمایی کرده و دو سنسور 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن دیده می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره زمان عرضه و یا نحوه قیمت‌گذاری آن به زودی منتشر خواهد شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidheadlines 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر