;
coinex

گوشی هوشمند یولفون میکس اواخر این ماه رونمایی می‌شود

گوشی هوشمند یولفون میکس اواخر این ماه رونمایی می‌شود

شرکت یولفون آخرین محصول خود را با نام تجاری یولفون میکس اواخر ماه جاری روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند از طراحی صفحه نمایش بدون لبه برخوردار است. برای جزییات بیشتر با تکراتو همراه شوید.

شرکت یولفون (UIefone) آخرین گوشی هوشمند خود را به صفحه نمایش بدون لبه مجهز کرده است. این گوشی با نام تجاری یولفون میکس (UIfone MIX) اواخر این ماه رونمایی می‌شود. سازندگان گوشی یولفون میکس طراحی جدیدی برای صفحه نمایش این دستگاه در نظر گرفته‌اند که بسیار شبیه به طراحی گوشی هوشمند شیائومی می میکس است.

طراحی جدید tri-bezel-less (بدون هیچ لبه‌ای در سه طرف) در عین حال که ظرافت دستگاه را افزایش می‌دهد، با سایر مدل‌های بدون لبه بازار نیز رقابت می‌کند.  صفحه نمایش در این طراحی پنل جلویی را بیشتر فراگرفته و سه لبه دستگاه را پوشانده است.

در طراحی جدید tri-bezel-less قسمت اسپیکر مکالمه همچنان در بالای پنل صفحه نمایش قرار گرفته؛ اما دوربین جلو و سنسور روشنایی به پایین پنل در کنار دکمه خانه (home) و سنسور اثر انگشت منتقل شده است.

سازندگان یولفون میکس برای جذب مشتریان در کنار طراحی خاص tri-bezel-less صفحه نمایش و ظرفیت حافظه داخلی بسیار زیاد، پردازشگر هشت هسته‌ای بالارده‌ای نیز در این گوشی تعبیه کرده‌اند که احتمالا محصول شرکت مدیاتک است.

جزییات بیشتر در مورد این گوشی هوشمند را در روزهای آینده در اختیار شما قرار خواهیم داد. بنابراین همچنان با تکراتو همراه باشید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر