;
coinex

فناوری سوپرشارژ هواوی از تی یو وی راینلند تاییدیه می‌گیرد

فناوری سوپرشارژ هواوی از تی یو وی راینلند تاییدیه می‌گیرد!
امکان شارژ کردن سریع گوشی‌های همراه به یک فاکتور اصلی برای کاربران تبدیل شده به همین دلیل هواوی هم فناوری سوپرشارژ (SuperCharge) خود را عرضه کرده است.

این سازنده چینی برای اطمینان یابی نسبت به این امر که بتواند فناوری جدید خودش را با اطمینان خاطر و امنیت مناسب به دست کاربران برساند، با شرکت تی یو وی راینلند (TÜV Rheinland) قرارداد همکاری امضاء کرده است. تی یو وی یک شرکت کهنه کار است؛ این شرکت در قرن نوزدهم میلادی تاسیس شد و از آن موقع تا به حال در زمینه تست کردن انواع مختلف آسانسورها، دیگ‌های بخار و تجهیزات حساس اشتغال داشته است. این سازنده، امروزه سیستم‌های شارژ سریع بسیار کارآمدی را نیز عرضه می‌کند.

فناوری سوپرشارژ هواوی

فناوری سوپرشارژ هواوی به دو پین اضافی که در پورت‌های یو اس بی نوع سی به کار رفته‌اند، تکیه می‌کند تا بتواند با جریانی معادل 5 آمپر و توانی برابر با 4.5 ولت، باتری یک گوشی موبایل را شارژ کند. پایین نگه داشتن ولتاژ باعث می‌شود که باتری در هنگام شارژ شدن خنک بماند و افزایش آمپر نیز از طرف دیگر، سریع‌تر شارژ شدن باتری را به دنبال دارد.

هواوی کانکتورهای خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کرده است تا در صورت اتصال با هر مایعی به طور خودکار جریان شارژ را متوقف کنند. یکی از برجستگی‌های دیگر فناوری سوپرشارژ هواوی این است که حتی در شرایط عادی هم گوشی هوشمند و شارژری که از این فناوری بهره می‌برند به واسطه سوپرشارژ به طور مداوم با یکدیگر در ارتباط هستند تا میزان ولتاژ و جریان را در حد مناسبی برای سریع‌تر و ایمن‌تر شارژ کردن باتری انتخاب کنند.

بروس لی (Bruce Li)، نایب رئیس شرکت هندست بیزنس (Handset Business)، در رابطه با پیشرفت جدید سازنده چینی در زمینه شارژ کردن باتری مطلب زیر را منتشر کرده است:

“هواوی در کنار متخصصان شرکت تی یو وی راینلند می‌تواند محصولی را ارائه کند که نه تنها با سرعت زیادی یک باتری را شارژ می‌کند، بلکه میزان اطمینان فناوری آن نیز از همه نظر از فناوری‌های شارژ سریع سایر شرکت‌ها بیشتر است.”

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر