;
coinex

هواوی آنر وی 9 پلی با رنگ‌های متفاوت در کنار هواوی آنر 6 پلی رونمایی شد

هواوی آنر وی 9 پلی با رنگ‌های متفاوت در کنار آنر وی 6 پلی رونمایی شد!
هواوی آنر وی 9 پلی (Honor V9 Play) نسخه مقرون به صرفه مدل پرچمدار آنر وی 9 است؛ این محصول فاقد بعضی از مشخصات پیشرفته برادر بزرگ‌تر خود است، اما با همان رنگ‌ها عرضه می‌شود.

طراحی هواوی آنر وی 9 پلی

آنر وی 9 پلی مانند برادرش از یک بدنه تمام فلزی بهره می‌برد، اما تفاوت‌هایی بین سبک طراحی بدنه این گوشی هوشمند و مدل آنر وی 9 وجود دارد. آنر وی 9 پلی در واقع به همان سبکی طراحی شده است که سایر گوشی‌های رنج متوسط ساخته می‌شوند. آنر در ساخت این گوشی هوشمند کلیدها را در سمت راست و پورت سیم کارت را در سمت چپ بدنه قرار داده است. خروجی‌های اسپیکر این گوشی هوشمند هم در قسمت پایین دستگاه، پورت میکرو یو اس بی را احاطه کرده‌اند.

مشخصات فنی هواوی آنر وی 9 پلی

آنر وی 9 پلی از یک نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی، رم 3 و 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت و یک پردازشگر MT6750 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل 1.12um، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، فلش ال ای دی، اسکنر اثر انگشت با سرعت 0.4 ثانیه و یک باتری 3000mAh اشاره کرد.

آنر وی 9 پلی یک گوشی دو سیم کارت هیبریدی است که با سیستم عامل اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 در اختیار کاربران گذاشته می‌شود. این گوشی هوشمند به یک پورت میکرو یو اس بی، جک 3.5 میلی متری صوتی، بلوتوث 4.1 و رادیو اف ام نیز مجهز شده و توانایی پشتیبانی از قابلیت اتصالی VoLTE را هم دارد.

قیمت و زمان عرضه هواوی آنر وی 9 پلی

آنر وی 9 پلی در مدل 3 گیگابایتی با قیمت 153 دلار و در مدل 4 گیگابایتی با قیمت 184 دلار وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند از تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) در رنگ‌های قرمز، آبی، طلایی و رزگلد وارد بازار می‌گردد.

هواوی آنر وی

هواوی آنر 6 پلی

آنر 6 پلی (Honor 6 Play) یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد برای رقابت با گوشی هوشمند شیائومی ردمی 5 ای (Redmi 5A) ساخته شده است. هواوی در ساخت این محصول از یک بدنه با جنس پلی کربنات، نمایشگر 5 اینچی اچ دی، پردازشگر MT6737T، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال ای دی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال ای دی بهره برده است.

هواوی آنر وی

این گوشی هوشمند 82 دلاری دو سیم کارته، قرار است که در رنگ‌های سفید و طلایی با یک باتری 3020mAh، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و رابط کمکی EMUI 4.1 در اختیار کاربران گذاشته شود.

هواوی آنر وی

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر