coinex
راهنمای خرید تکراتو

میتو جزییات جدیدی را در مورد گوشی‌های تی 8 اس ، ام 8 اس و وی 6 منتشر کرد

جزییات جدیدی در مورد گوشی‌های هوشمند تی 8 اس ، ام 8 اس و وی 6 میتو!

میتو (Meitu)، سازنده چینی نرم افزار و گوشی هوشمند، اخیرا جزییات جدیدی را در مورد سه محصول با نام‌های تی 8 اس (T8s)، ام 8 اس (M8s) و وی 6 (V6) منتشر کرده است.

میتو تی 8 اس و میتو ام 8 اس مدل‌های ارتقاء یافته گوشی‌های میتو تی 8 و میتو ام 8 هستند و میتو وی 6 هم از سری گوشی‌های لوکس این سازنده چینی محسوب می‌شود. میتو تی 8 اس از یک دوربین سلفی و اصلی مرکزی دوگانه بهره می‌برد.

هنوز جزییاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نشده اما میتو گفته است که می‌خواهد این محصول را با قیمتی در حدود 610 دلار از تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) پیش فروش و از تاریخ 4 مهر (26 سپتامبر) وارد بازار کند.

میتو

سازنده چینی در مورد گوشی هوشمند ام 8 اس گفته است که این محصول را به عنوان مدل ارتقاء یافته گوشی ام 8 وارد بازار می‌کند، با وجود این نباید انتظار داشت که تفاوت‌های زیادی بین مدل قبلی و مدل جدید این محصول وجود داشته باشد. میتو در نظر دارد که این گوشی هوشمند را از تاریخ 4 آبان (26 اکتبر) در اختیار کاربران قرار دهد.

میتو

همان طور که گفته شد وی 6 یک گوشی لوکس است؛ این محصول به عنوان جانشین مدل لوکس وی 4 در ماه نوامبر (10 آبان تا 10 آذر) در معرض عموم قرار می‌گیرد؛ گفته شده است که میتو وی 6 نسبت به میتو ام 8 اس و میتو تی 8 اس قیمت بسیار بالاتری دارد.

میتو

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر