;
coinex

نام میزو در لیست استفاده کنندگان از تراشه هلیو پی 40 قرار گرفت

نام میزو در لیست استفاده کنندگان از تراشه هلیو پی 40 قرار گرفت
دیروز گزارشی درباره تراشه هلیو پی 40 منتشر شد. این تراشه که محصول جدید کمپانی تایوانی مدیاتک خواهد بود، احتمالا در
اواخر سال جاری معرفی می‌شود.

هلیو پی 40 تراشه جدیدی است که به گفته این کمپانی با معماری شش هسته‌ای طراحی شده و توسط لیتوگرافی 12 نانومتری TSMC تولید می‌شود. گفته می‌شود که مدیاتک از هم اکنون برای استفاده از این تراشه جدید در گوشی‌های هوشمند، مذاکرات خود را با کمپانی‌های گوشی‌ساز چینی همچون اوپو، میزو، ویوو و چند برند دیگر آغاز کرده است.

به گفته یکی از کاربران ویبو، نمونه‌های اولیه از این تراشه برای گذراندن تست‌های اولیه به شرکت‌های مختلفی ارسال شده و اکنون اولین مشتری هلیو P40 مشخص شده است. کمپانی میزو برای استفاده از این تراشه در محصولات آینده خود ابراز تمایل کرده است.انتظار می‌رود اولین سری تولیدی از این گوشی‌ها در اولین سه ماهه از سال 2018 به بازار موبایل ارسال شوند.

نام میزو در لیست استفاده کنندگان از تراشه هلیو پی 40 قرار گرفت

البته این موضوع چندان هم باعث شگفتی نخواهد بود. مدیاتک و میزو شرکای تجاری خوبی برای یکدیگر هستند و روابط دوستانه‌ای دارند.

پرچمدار میزو پرو 7 پلاس اولین دستگاهی بود که از تراشه هلیو ایکس 30 قدرت می‌گرفت. هر چند که آخرین محصول میزو از تراشه‌ای ساخت کوالکام قدرت می‌گیرد، اما لی نان (Li Nan)، معاون این شرکت اعلام کرده است که گوشی Blue Charm در ادامه مسیر خود از هر سه تراشه ساخت مدیاتک، کوالکام و سامسونگ استفاده خواهد کرد.

تراشه هلیو پی 40

او همچنین اشاره کرده است که علی‌رغم گزارشات قبلی، این تراشه از معماری هشت هسته‌ای برخوردار خواهد بود و اعلام معماری شش هسته‌ای برای این تراشه صحت ندارد، البته این اطلاعات هنوز منبع موثقی ندارد.

تراشه هلیو پی 40 رقیبی برای اسنپدراگون 670 کوالکام خواهد بود که انتظار می‌رود در اولین ماه‌های سال 2018 به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کند. با ورود تراشه‌های جدید مدیاتک و کوالکام، رقابت در بازار گوشی‌های میان رده در ماه‌های آینده شدت بیشتری خواهد گرفت.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر