;
coinex

آنالیزور پایپر جافری: مردم برای آیفون جدید، ذوق زده نیستند

آیفون جدید

امسال به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس آیفون، انتظار می‌رود مدل‌های جدیدی از جمله آیفون ایکس معرفی شوند. مردم به شدت منتظر همایش اپل در تاریخ 12 سپتامبر هستند و احتمال دارد شاهد 3 مدل جدید از آیفون‌ها باشیم. هرچند آنالیزور پایپر جافری، آقای مایکل جی آلسن، نظر متفاوتی دارد!

به نظر جی آلسن، طرفداران پارسال و برای مدل‌های 7 و 7 پلاس بسیار ذوق و شوق بیشتری داشتند و امسال آن‌قدر هیجان زده نیستند.

وی خاطر نشان کرد که طی نظرسنجی به عمل رسیده با حضور بیش از 400 نفر از صاحبان آیفون، حدود 16 درصد آن‌ها در نظر دارند تا یکی از مدل‌های جدید را خریداری کنند. این مقدار پارسال 15 درصد بود و از این حیث اشتیاق مردم کمی بیشتر از سال قبل است.

تفاوت اصلی میان کسانی است که «احتمالا» آیفون جدید را خریداری خواهند کرد! امسال 24 درصد از طرفداران اذعان داشتند که ممکن است آیفون 8 را در لیست خرید خود قرار دهند. این در حالی است که پارسال این مقدار بالغ بر 29 درصد بود.

اصلی‌ترین پیامد این تحقیق برای خود شرکت اپل است؛ حالا کارکنان این شرکت باید بیش از گذشته سعی کنند تا هواداران را برای خرید مدل جدید متقاعد سازند. یکی از مهم‌ترین مواردی که کمپانی باید در آن تجدید نظر کند، قیمت تمام شده آیفون جدید خواهد بود؛ احتمال می‌رود این مدل با حافظه داخلی 512 گیگابایت، چیزی حدود 1199 دلار برای خریداران آب بخورد!

نسخه ویژه‌تر (آیفون 8 یا آیفون ایکس) احتمالا اولین محصولی است که از صفحه نمایش اولد بهره برده و به جای اسکن اثر انگشت، چهره را به شکل 3 بعدی آنالیز می‌کند. از دیگر شایعاتی که امکان واقعی بودنشان زیاد است می‌توان به باطری L شکلی اشاره کرد که باعث نگهداری بیشتر شارژ می‌شود. همچنین انتظار می‌رود شارژر وایرلس نیز بالاخره راه خود را به محصولات اپل پیدا کند.

به احتمال فراوان هفته دیگر شاهد معرفی آیفون 7 اس و 7 اس پلاس هم خواهیم بود.

مبنع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر