;
coinex

نوت بوک جدید شیائومی همراه با شیائومی می میکس 2 رونمایی می‌شود

نوت بوک جدید شیائومی

شیائومی قصد دارد به زودی نوت بوک جدید را با نام تجاری MI Notebook air 15.6 رونمایی کند. در این نوت بوک شاهد صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزلوشن بالا خواهیم بود.

امروز یکی از کارمندان شیائومی فاش کرد که این شرکت در 11 سپتامبر (20 شهریور) نوت بوک جدید خود را رونمایی می‌کند. گفته می‌شود نوت بوک مورد نظر با سایز 15.6 اینچی کارایی بسیار بالایی خواهد داشت.

مدتی پیش، مرکز گواهی کیفیت 3C چین را بررسی کردیم تا اینکه متوجه شدیم شرکت Tian MI Technology که سازنده نوت بوک ایرهای شیائومی است، قصد رونمایی از یک نوت بوک جدید دارد. طبق بررسی‌ها این نوت بوک در 23 آگوست (1 شهریورماه) تاییدیه 3C را دریافت کرده است.

شماره مدل این نوت بوک در گواهی 3 سی، 1715xx-x است. در این گواهی از حرف X به جای ارقام دیجیتالی 0 تا 9 استفاده شده است. جای خالی a-z و A-Z یا هر کاراکتر دیگر به معنای مرحله تولید محصول، قیمت فروش، نسخه نرم افزارهای از پیش نصب شده، ظرفیت حافظه هارد دیسک، تعداد کارت‌های حافظه و ظرفیت آنها، رنگ طراحی محصول، فروش به مشتریان و بازارهای مختلف است و روی ایمنی و کارایی سازگاری الکترومغناطیسی تاثیری نخواهد گذاشت.

به این ترتیب نوت بوک ایر جدید شیائومی ویژگی‌ها و امکانات جدیدی خواهد داشت. لازم است تایید کنیم که ابعاد این نوت بوک 15.6 اینچ خواهد بود. آداپتور برق نوت بوک جدید شیائومی 20ولت/2.25 آمپری یا 20ولت/3.25 آمپری است که به صورت تئوری می‌توان نتیجه گرفت که این آداپتور 45 تا 64 وات انرژی برای لپ تاپ تولید می‌کند.

اگر این لپ تاپ بالارده مخصوص بازی طراحی شده بود، باید با آداپتور برق 80 ولتی یا بیشتر در دست مشتری قرار بگیرد؛ بنابراین ممکن است نوت بوک شیائومی می برای بازی‌های رایانه‌ای مناسب نباشد، اما مزیت این آداپتور حداقل این است که لپ تاپ داغ نخواهد شد. گذشته از این‌ها، تاییدیه 3C نشان می‌دهد که نوت بوک جدید شیائومی از شبکه ارتباطی 4G TDD پشتیبانی می‌کند.

پیش‌بینی ما این است که احتمالا شیائومی از پردازنده‌های i7-8650U، i7-8550U، i5-8350U و i5-8250U استفاده خواهد کرد؛ چرا که طبق گفته‌های شرکت اینتل، کارایی این پردازشگر در مقایسه با پردازشگر قبلی 40 درصد بهبود یافته است. این نوت بوک به‌وسیله پردازشگرهای سری U ضخامتی کمتر از 19 میلیمتر خواهد داشت و عمر مفید باتری نیز به 10 ساعت ارتقا یافته است. همچنین ممکن است در این لپ تاپ، مشابه نوت بوک ایر 13.3 اینچی شیائومی می، پردازشگرهای GeForce MX150  تعبیه شوند.

منبع : igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر