;
coinex

کروم بوک پیکسل 2017 در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ با نام گوگل ساروکا رویت شد

کروم بوک پیکسل 2017 در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ با نام گوگل ساروکا رویت شد
چند روز پیش گزارش شد که گوگل قصد دارد به زودی کروم بوک پیکسل 2017 خود را معرفی کند. گفته می‌شود که این دستگاه می‌تواند در کنار گوشی‌های نسل دوم گوگل پیکسل خودنمایی کند.

اگر گوگل بخواهد تا چنین دستگاهی را راه‌اندازی کند، در واقع این یک به‌روزرسانی بزرگ از کروم پیکسل 2 است که در سال 2015 راهی بازار شد. اکنون به نظر می‌رسد که کروم بوک پیکسل در پایگاه‌داده‌ای بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ رویت شده و برخی از مشخصات کلیدی آن به نمایش درآمده است.

همان طور که می‌دانید بنچمارک GFXBench یک منبع عالی برای انتشار برخی از اطلاعات مربوط به دستگاه‌هایی است که قرار است در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند. اکنون به نظر می‌رسد که لپ تاپ جدید دیگری از گوگل با اسم رمز ساروکا (Soroka) در این بنچمارک محک خورده و لیستی از مشخصات آن آشکار شده است.

لپ تاپ جدید دیگری از گوگل با اسم رمز ساروکا (Soroka) در این بنچمارک محک خورده و لیستی از مشخصات آن آشکار شده است.

بر اساس لیست بنچمارک GFXBench، لپ تاپ کروم بوک پیکسل 2017 از هفتمین نسل از پردازنده‌های اینتل Core قدرت می‌گیرد، یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای که می‌تواند با حداکثر سرعت 2.6 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش کند. پردازنده گرافیکی آن کیبی لیک GT2 است.

لیست جی اف ایکس بنچ نشان می‌دهد که لپ تاپ کروم بوک پیکسل گوگل مدل 2017 با دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مدل پایه دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و نسخه دیگر به 8 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و این در حالی است که در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. سیستم عامل در حال اجرا نسخه 7.1.1 اندروید نوقا است.

البته برخی از اطلاعات منتشر شده، کمی عجیب و گیج کننده است. در لیست این بنچمارک به سه اندازه مختلف از صفحه نمایش اشاره شده، در حالی که جزئیات دیگر تنها دو نسخه متفاوت از این دستگاه را نشان می‌دهند. مطمئنا در روزهای آینده و با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از محصولات جدید گوگل، جزئیات بیشتر و دقیق‌تری منتشر خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر