;
coinex

هرآنچه باید در مورد گوشی هوشمند پرچمدار هواوی پی 11 بدانید

هرآنچه باید در مورد گوشی هوشمند پرچمدار هواوی پی 11 بدانیم!

هواوی پی 11 گوشی پرچمداری است که سال آینده به عنوان جایگزین پی 10 وارد بازار می‌شود؛ در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد این گوشی پرچمدار پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه شوید.

هواوی پی 10 یک گوشی هوشمند خوب است و تقریبا هرآنچه را که از یک گوشی پرچمدار انتظار دارید در اختیار شما می‌گذارد، اما هیچ ویژگی خلاقانه‌ای ندارد. به همین دلیل در این مطلب به شرح بهبودهایی پرداخته‌ایم که انتظار داریم که سازنده چینی در گوشی هواوی پی 11 به عنوان محصول بزرگ و پرچمدار بعدی خود اعمال کند.

در این مطلب همه شایعه‌ها و خبرهایی که در مورد گوشی پرچمدار هواوی پی 11 (Huawei P11) منتشر شده است به همراه ویژگی‌هایی که انتظار داریم سازنده معتبر چینی به این گوشی پرچمدار اضافه کند، ذکر شده است با وجود این باید در نظر داشت که هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد این محصول قضاوت کنیم.

به بیان خلاصه می‌توان گفت که پی 11 گوشی پرچمدار بعدی هواوی است که سال آینده در کنگره جهانی موبایل 2018 (MWC 2018) رونمایی می‌شود و اگر مثل مدل پی 10 باشد، قیمتی در حدود 600 دلار خواهد داشت.

تاریخ عرضه گوشی هواوی پی 11

این احتمال وجود دارد که سازنده چینی، گوشی پرچمدار بعدی خود را در اوایل سال 2018 میلادی در معرض عموم قرار دهد. بروس لی (Bruce Lee)، نایب رئیس بخش خط تولید گوشی‌های همراه هواوی، در یک مصاحبه به سایت خبرگزاری اندروید سنترال (Android Central) گفته است که به احتمال زیاد گوشی پرچمدار بعدی خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در اوایل سال میلادی آینده برگزار می‌شود، به طرفداران این برند معرفی می‌کند.

رونمایی از هواوی پی 11

کنگره جهانی موبایل 2018 از 26 فوریه تا 1 مارس (هفتم تا دهم اسفندماه 1396) برگزار می‌شود و ما انتظار داریم که هواوی با گوشی پرچمدار جدیدش در این نمایشگاه حاضر شود؛ علاوه بر این امیدوار هستیم که این سازنده فبلت هوشمند هواوی میت 10 (Mate 10) خود را نیز تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار کند.

قیمت گوشی هواوی پی 11

در مورد قیمت گوشی پرچمدار بعدی هواوی هنوز نمی‌توان با اطمینان حرفی زد اما این احتمال وجود دارد که سازنده چینی این محصول را با قیمتی ارزان‌تر از مدل پی 10 وارد بازار کند. هواوی پی 10 با قیمت 710 دلار به بازار آمد اما در ایالات متحده عرضه نشد.

شایعه‌ها و خبرهای مرتبط با گوشی هواوی پی 11

اطلاعات دقیق بسیار کمی در مورد گوشی پرچمدار بعدی هواوی وجود دارد اما شایعه‌های زیادی در مورد این محصول به گوش می‌رسد. هواوی گوشی‌های آنر 8 (Honor 8) و پی 10 را با ویژگی‌های بسیار مشابهی وارد بازار کرد اما بعید است که این سازنده در ساخت مدل پرچمدار هواوی پی 11 از یک بدنه فلزی استفاده نکند و این گوشی پرچمدار را با یک بدنه براق شیشه‌ای مانند آنچه که در مدل آنر 9 به کار رفته، در اختیار کاربران قرار دهد.

بدنه هواوی پی 11

یکی از منابع خبری چینی اخیرا گفته است که هواوی پی 11 به پردازشگر پرچمدار جدید هواوی، کایرین 970 (Kirin 970)، مجهز می‌شود. هواوی مدل پرچمدار پی 10 را با پردازشگر کایرین 960 خود وارد بازار کرد به همین دلیل چندان دور از ذهن نیست که در ساخت مدل پی 11 از پردازشگر جدیدش استفاده کند، مخصوصا با توجه به این که تراشه کایرین 970 در ساخت گوشی میت 10 که از ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) وارد بازار می‌شود، نیز استفاده شده است. باید به این نکته هم اشاره کرد که هواوی ابتدا پردازشگرهای جدیدش را در گوشی‌های سری میت به کار می‌برد و سپس گوشی‌های سری پی خود را با آن‌ها وارد بازار می‌کند.

منبعی که اطلاعات فوق را در مورد پردازشگر گوشی جدید هواوی منتشر کرده همچنین گفته است که این سازنده گوشی پرچمدار هواوی پی 11 را با یک رم 8 گیگابایتی در اختیار کاربران می‌گذارد. این منبع علاوه بر این گفته است که زره پوش بعدی هواوی از یک نمایشگر 4 کی (4K) هم بهره می‌برد؛ البته این تغییر مسیر چندان هم دور از ذهن نیست زیرا بعید است که هواوی بخواهد همچنان در ساخت گوشی‌های پیشرفته خود از نمایشگرهای فول اچ دی استفاده کند.

آنچه می‌خواهیم در هواوی پی 11 ببینیم

هنوز خبرهای زیادی در مورد پی 11 منتشر نشده است با وجود این انتظار داریم که هواوی گوشی پرچمدار بعدی خود را به ویژگی‌های زیر مجهز سازد.

مجهزسازی هواوی پی 11 به یک دستیار صوتی

دستیار صوتی هواوی پی 9 کاربرد آسانی نداشت. سازنده چینی دستیار صوتی آمازون الکسا (Amazon Alexa) را در اختیار کاربران آمریکایی گوشی میت 9 قرار داد اما هنوز کاربران پی 10 هیچ گونه دستیار صوتی مثل آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت (Google Assistant) را دریافت نکرده‌اند.

دستیار صوتی هواوی پی 11

عدم تجهیز این محصولات به دستیار صوتی گوگل اسیستنت ناامیدکننده است اما هواوی گفته است که گوشی‌های جدیدش را به دستیار صوتی گوگل مجهز می‌کند به همین دلیل انتظار می‌رود که این سازنده گوشی پی 11 را به یک دستیار صوتی مجهز سازد.

مجهزسازی هواوی پی 11 به یک باتری قدرتمندتر

یکی از نقاط ضعف اصلی گوشی هواوی پی 10 باتری ضعیف آن بود. عملکرد باتری این محصول حتی از عملکرد باتری مدل پی 9 هم ضعیف‌تر بود به همین دلیل انتظار داریم که سازنده چینی در ساخت گوشی پرچمدار بعدی خود از یک باتری قوی‌تر استفاده کند.

مجهزسازی هواوی پی 11 به یک ویژگی خاص

می‌توان گفت که بزرگ‌ترین مشکل پی 10 نداشتن یک ویژگی خلاقانه اصلی است، به همین دلیل کاربران هیچ دلیل خاصی برای خرید آن ندارند. هواوی پی 10 یک گوشی خوب است اما هیچ ویژگی منحصر بفردی ندارد، از این رو می‌توان انتظار داشت که هواوی در ساخت گوشی جدیدش از یک ویژگی منحصر بفرد استفاده کند تا بتواند به واسطه آن توجه تعداد بیشتری از کاربران را به این محصول جلب سازد. هنوز مشخص نیست که این ویژگی خاص چیست اما گفته شده که سازنده چینی توانسته است راه‌های جدیدی را برای مقابله با محصولات شرکت‌های سامسونگ و اپل پیدا کند.

قیمت ارزان‌تر برای هواوی پی 11

هواوی در طول چند سال گذشته قیمت محصولات خود را تا حد زیادی افزایش داده است؛ گوشی پرچمدار پی 10 یکی از گران‌ترین محصولاتی محسوب می‌شود که تا به حال توسط این سازنده چینی ساخته شده است. انتظار داریم که سازنده چینی قیمت ارزان‌تری را برای پی 11 تعیین کند تا بتواند آن را در رقابت با سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار بهتر جلوه دهد.

قیمت هواوی پی 11

مجهز سازی هواوی پی 11 به توانایی پشتیبانی هدست گوگل دی دریم ویو (Google Daydream View)

پی 10 توانایی پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی را ندارد اما انتظار می‌رود که مدل بعدی این پرچمدار بتواند هدست گوگل دی دریم ویو گوگل را پشتیبانی کند. هواوی چندی پیش هم تایید کرده بود که پروسه ساخت یک هدست واقعیت افزوده را شروع کرده، اما هنوز مطلبی در مورد این محصول منتشر نشده است.

عرضه هواوی پی 11 در ایالات متحده

عدم عرضه گوشی پرچمدار پی 10 هواوی در ایالات متحده بسیار ناامیدکننده است، اما بعید نیست که این سازنده گوشی پرچمدار بعدی خود را در بازار ارزشمند این منطقه نیز ارائه کند، زیرا بسیاری از کاربران در ایالات متحده خواستار استفاده از گوشی‌های هوشمند هواوی هستند.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر