;
coinex

تصاویر میزو ام 6 به بیرون درز کرد؛ ویژگی‌هایی شبیه به نسل گذشته

میزو ام 6
تصاویر میزو ام 6 (Meizu M6) منتشر شد. این دستگاه جانشین گوشی میزو ام 5 است که سال گذشته توسط این کمپانی چینی معرفی و به بازار عرضه شد.

تقریبا یک سال پیش بود که گوشی میزو ام 5 معرفی شد. این دستگاه با یک نمایشگر بزرگتر نسبت به نسل قبلی خود، میزو ام 3 عرضه شد، اما پردازنده و برخی از ویژگی‌های موجود در آن را برای خود حفظ کرد. اکنون تصاویری از میزو ام 6 در فضای مجازی دیده می‌شود.

یکی از کاربران ویبو با اکانت Old Technology@ تصاویری از گوشی میزو ام 6 را در این شبکه اجتماعی چینی به اشتراک گذاشت و در کنرا آن برخی از ویژگی‌ها و مشخصات آن را نیز اعلام کرد. در کمال تعجب این گوشی، دقیقا همان چیزی را ارائه می‌دهد که میزو در مدل ام 5 آن را به کار گرفته است.

تصاویر به نمایش درآمده نشان می‌دهد که این میزو ام 6 در حال اجرای برنامه CPU-Z است، برنامه‌ای که برخی از مشخصات دستگاه را می‌توان از طریق آن شناسایی کرد. گوشی میزو ام 6 به تصویر کشیده شده، از پردازنده هشت هسته‌ای MT6750 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این همان پردازنده‌ای است که در میزو ام 5 نیز قدرتنمایی می‌کرد.

این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده که از رزولوشن پایین 720 در 1280 پیکسل (کیفیت تصویری اچ دی) برخوردار است. نسخه‌ای از میزو ام 5 دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و در حالی که میزو ام 6 به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، انتظار می‌رود که به مانند میزو ام 5 از نسخه‌ای با همان مقدار حافظه نیز برخوردار باشد.

از آنجایی که میزو ام 6 و میزو ام 5 بسیار به هم شبیه هستند، پس دقیقا چه تغییراتی در مدل جدید ایجاد شده است؟ خوب شاید اولین چیزی که می‌توان در پاسخ بخ این سوال گفت، تفاوت در طراحی این دو دستگاه باشد، نسل قبلی با حاشیه‌های دور قاب مشکی رنگی خودنمایی می‌کرد و حال آن که در این تصویر جدید، گوشی میزو M6 با حاشیه‌های سفید خودنمایی می‌کند. انصافا حاشیه‌های مشکی رنگ، نمای زیباتری به گوشی می‌دهد.

از سوی دیگر سنسورهایی که در پنل جلویی دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که در میزو ام 6 بزرگتر شده است. با این وجود، ما فرض را بر این می‌گذاریم که حداقل پیکره بندی دوربین تفاوت داشته شده باشد.

هر چند که ما هیچ تصویری از پنل پشتی این دستگاه در اختیار نداریم، اما برخی منابع می‌گویند که بیشترین تغییرات میزو ام 6 در همین پنل اتفاق افتاده است. به جای طراحی پلاستیکی پنل عقب در میزو ام 5، یک پنل پشتی فلزی خودنمایی خواهد کرد.

هیچ خبری در مورد زمان عرضه میزو ام 6 وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که صبر زیادی برای دیدن آن نیاز نباشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر