;
coinex

تعمیر کردن گلکسی نوت 8 سخت و پرهزینه خواهد بود

تعمیر کردن گلکسی نوت 8

اگر از جمله علاقه مندان به برند سامسونگ هستید و قصد دارید جدیدترین پرچمدار این کمپانی، گلکسی نوت 8 را خریداری کنید، پیش از هرچیز باید بدانید که برای تعمیر این گوشی احتمالا باید هزینه گزافی به تعمیرکار بپردازید.

بسیاری از افراد هر سال تلفن همراه خود را با بهترین مدل موجود در بازار تعویض کرده و برخی دیگر هر گوشی را 2 الی 3 سال یا حتی بیشتر نگهداری می‌کنند. قیمت تلفن‌های هوشمند در حال افزایش است و قطعا هیچ کس دلش نمی‌‌خواهد سالانه هزاران دلار برای پرچم‌داران برندهای مختلف خرج کند. پس باید هنگام خرید موبایل جدید در نظر داشته باشیم که این دستگاه قابل تعمیر است یا خیر؟ در صورت قابل تعمیر بودن، چه مقدار باید در قبال آن هزینه بپردازیم؟

با این تفاسیر باید ببینیم هر موبایل تا چه اندازه‌ای استحکام دارد و آیا می‌تواند تا چند سال پاسخ‌گوی نیازهایمان باشد یا خیر؟ اگر در نظر دارید که امسال سامسونگ گلکسی نوت 8 را خریداری کرده و فعلا با آن سر کنید، برایتان خبر بدی داریم!

اگر به هر دلیلی قصد تعمیر کردن گلکسی نوت 8 را داشته باشید احتمالا باید هزینه گزافی به تعمیرکار بپردازید. متخصصان سایت آی‌فیکس‌ایت (iFixit) بعد از سر و کله زدن با جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ اعلام کردند که از نظر راحتی در تعمیر، نمره 4 از 10 را به این محصول می‌دهند.

طبق گفته مهندسان این سایت، بزرگ‌ترین مشکل در تعمیر کردن گلکسی نوت 8، باتری این محصول است که با چسب به پنل پشتی متصل شده و جدا کردن آن را بسیار سخت و وقت گیر می‌کند. پنل شیشه‌ای نیز با چسب قدرتمندی به بدنه اتصال پیدا کرده که اگر هنگام باز کردن آن کمی بی‌دقتی کنید؛ امکان دارد شکسته شود.

خبر خوب این است که اجزای داخلی نوت 8 بسیار اصولی پیاده سازی شده‌اند و تعویض آن‌ها به راحتی صورت گرفته و با هزینه کمی همراه خواهد بود. گرچه در صورتی که قصد تعویض باتری یا صفحه نمایش را داشته باشید احتمالا هزینه آن برایتان صرف نخواهد کرد!

لازم به ذکر است که نوت 7 نیز همین امتیاز را دریافت کرده بود؛ البته نمره 4 چندان هم پایین نیست و در همین یکی دو سال اخیر تلفن‌هایی عرضه شدند که نمرات بسیار پایین‌تری کسب کردند. برای مثال اسنشال فون، نمره بسیار ضعیف 1 را از سایت آی فیکس ایت دریافت کرده است.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر