;
coinex

تاریخ رونمایی از خودروی اس یو وی لامبورگینی اوروس مشخص شد!

تاریخ رونمایی از خودروی اس یو وی لامبورگینی اوروس مشخص شد!

لامبورگینی اوروس (Lamborghini Urus) یک نمونه در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند یا اس یو وی از طرف شرکت لامبورگینی است؛ این سازنده اخیرا اطلاعات جدیدی را در رابطه با تاریخ رونمایی از این محصول منتشر کرده است.

همه کسانی که به دنیای خودرو و سرعت علاقمند هستند همیشه برای خواندن مطالب مرتبط با اتوموبیل‌های برند فراری (Ferrari) و لامبورگینی (Lamborghini) زمان اختصاص می‌دهند زیرا این دو شرکت مشهور اغلب توانسته‌اند خودروهای زیبا و خاصی را وارد بازار کنند؛ لامبورگینی اوروس هم یکی از همین اتوموبیل‌های خاص محسوب می‌شود و قرار است که در قالب یک خودروی اس یو وی لوکس در اختیار خریداران گذاشته شود.

لامبورگینی به تازگی اطلاعات جدیدی را در مورد این اثر هنری منتشر کرده و گفته است که در تاریخ 13 آذر (4 دسامبر) از آن رونمایی می‌کند. خودروساز مشهور ایتالیایی گفته است که رویداد خود را در شهر سنت آگاتا (Sant’Agata) برگزار می‌کند و همه اطلاعات مرتبط با اوروس و همچنین اطلاعات مرتبط با قیمت این اتومبیل را در آن شرح می‌دهد، البته منابع خبری تا به حال جزییات زیادی را در مورد این اس یو وی زیبا ارائه کرده‌اند اما هیچ یک از این مطالب هنوز از طرف مسئولان شرکت لامبورگینی تایید نشده است.

جزییات احتمالی لامبورگینی اوروس

انتظار می‌رود که لامبورگینی اوروس با استفاده از یک موتور هشت سیلندر خورجینی (V8) مجهز به سیستم توربوشارژر دوگانه و توان تولید نیرویی معادل 650 اسب بخار در اختیار خریداران گذاشته شود. برخی از منابع خبری گفته‌اند که خودروساز ایتالیایی احتمالا مدل هیبریدی این محصول را نیز بعد از عرضه مدل سوخت فسیلی آن وارد بازار می‌کند. گفته شده است که میزان تولید لامبورگینی اوروس در حدود 3.500 دستگاه در سال خواهد بود.

لامبورگینی اوروس

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر