;
coinex

پنل جلویی شیائومی می میکس 3 کاملا به نمایشگر آن اختصاص خواهد یافت

پنل جلویی شیائومی می میکس 3 کاملا به نمایشگر آن اختصاص خواهد یافت
هنوز مدت زمان زیادی از معرفی شیائومی می میکس 2 نگذشته که خبرهای مربوط به جانشین این گوشی به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که شیائومی می میکس 3 (Xiaomi MI MIX 3) با نسبت 100 درصدی نمایشگر به بدنه آن طراحی خواهد شد.

شیائومی می میکس 2 پرچمدار جدید کمپانی چینی شیائومی است که به طور رسمی در هفته گذشته معرفی شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه نمایشگر تقریبا بدون حاشیه آن است که توسط فیلیپ استارک (Philippe Starck) طراحی شده است. فیلیپ استارک کسی است که طراحی خاص شیائومی می میکس را در سال گذشته انجام داد و زبان طراحی خاصی را در بازار گوشی‌های هوشمند به نمایش درآورد.

فیلیپ، شیائومی می میکس 2 را نیز به زیبایی طراحی کرد و اکنون او به دنبال طراحی گوشی هوشمندی بدون حاشیه است. بدون حاشیه به معنای واقعی کلمه، او قصد دارد تا در گوشی شیائومی می میکس 3 پرچمداری را به نمایش بگذارد که تمام پنل جلویی آن در اختیار صفحه نمایش باشد. یعنی یک گوشی هوشمند که نسبت نمایشگر به بدنه در آن 100٪ خواهد بود.

شیائومی می میکس 2

استارک معتقد است که ایده پیاده سازی گوشی هوشمندی با نسبت صد در صدی نمایشگر به بدنه، ایده بسیار جذاب و مهمی برای گوشی‌های هوشمند آینده خواهد بود که اپل نیز سعی دارد تا آن را به انجام برساند. البته شاید شیائومی در این مسیر موفق‌تر عمل کند. محصولات این کمپانی نوظهور چینی نه تنها از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار است، بلکه با در نظر گرفتن قیمت مناسب آن می‌تواند رقیب سرسختی حتی برای کمپانی بزرگی چون اپل محسوب شود.

نسبت نمایشگر به بدنه در شیائومی می میکس 23 چیزی در حدود 88 درصد است که نسبت بسیار بالایی است. با توسعه تکنولوژی، طراحی گوشی‌های هوشمند به زودی وارد فاز جدیدی می‌شود. اپل با طراحی آیفون ایکس خود این مساله را به خوبی نشان داد؛ بنابراین رسیدن به گوشی هوشمندی با نمایشگر تمام صفحه و بدون حتی ذره‌ای حاشیه، زمان زیادی نخواهد برد.

با توجه به استقبال کاربران از این نوع سبک طراحی در گوشی‌های هوشمند، شیائومی به دنبال آن است تا با مدل می میکس 3 خود، طراحی اسمارت فون‌ها را به سطح جدیدی منتقل کند. نسبت نمایشگر به بدنه 100 درصدی در شیائومی می میکس 3 هدف نهایی طراحی فیلیپ استارک خواهد بود.

برای رسیدن به گوشی هوشمندی با نسبت صد در صد نمایشگر به بدنه، بد نیست قبل از نگاهی به شیائومی می میکس 23 داشته باشید. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.99 اینچ با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل است. قدرت پردازشی آن از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با فرکانس کاری 2.45 گیگاهرتز به دست آمده و توسط 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز است. انرژی مورد نیاز شیائومی می میکس 2 از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و با قیمتی در حدود 650 دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.

مسلما شیائومی می میکس 3 با طراحی 100 درصدی نمایشگر به بدنه می‌تواند معادلات بازار را به نفع این کمپانی تغییر دهد، باید دید که فیلیپ استارک باز هم می‌تواند طراحی جذابی را با این مدل به نمایش درآورد؟ باید دید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر