;
coinex

ویوو X20A در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

ویوو x20A

به تازگی یکی از جدیدترین گوشی های شرکت ویوو با نام ویوو X20A در بنچمارک Geekbench دیده شده است. برای بررسی مشخصات این گوشی در ادامه با تکراتو همراه باشید.

جدیدترین گوشی ساخت شرکت چینی ویوو به تازگی در پایگاه داده یکی از بنچمارک‌های معروف، یعنی Geekbench دیده شده است و نام این گوشی ویوو X20A است. علاوه بر امتیازات این گوشی در این بنچمارک، این وبسایت اطلاعات مهمی از برخی سخت افزار و ویژگی‌های موجود در این گوشی را نیز برای ما افشا کرد.

اطلاعات موجود در پایگاه داده این بنچمارک ادعا می‌کند که گوشی ویوو ایکس 20 ای قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 660 که یک تراشه میان‌رده ساخت کوالکام است، تأمین خواهد کرد. این تراشه از 8 هسته پردازشی Kyro 260 با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 512 تشکیل شده است.

این تراشه با استفاده از تکنولوژی ساخت 14 نانومتری ساخته شده که از لحاظ مصرف انرژی بسیار کم‌مصرف و بهینه شده و به همین دلیل عمر باتری بیشتری را برای گوشی هوشمندی که به آن مجهز شده است، به ارمغان می‌آورد. این تراشه همچنین از مودم اسنپدراگون X12 LTE بهره خواهد برد که این مودم توانایی دریافت اطلاعات با سرعت 600 مگابایت بر ثانیه را داراست.

از دیگر مشخصات گوشی ویوو X20A که در لیست Geekbench دیده می‌شود، می‌توان به رم 4 گیگابایت اشاره کرد. ظاهرا کاهش میزان حافظه رم یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت چینی ویوو برای متمایز کردن گوشی ویوو ایکس 20 ای از دو گوشی پرچمدار این شرکت که قرار است تا مدت دیگر معرفی شود، خواهد بود، نام دو پرچمدار دیگر شرکت ویوو X20 و X20 پلاس است و ظاهرا قرار است به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شوند.

بر اساس اطلاعات بنچمارک Geekbench به نظر می‌رسد گوشی ویوو X20A به صورت پیش فرض از نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید یعنی نوقا استفاده ‌کند و همچنین آن‌گونه که از شایعات بر می‌آید، ظاهرا ویوو در نظر دارد تا از پوسته اختصاصی خود یا همان Funtouch OS بر روی این سیستم عامل استفاده کند.

گوشی ویوو X20A به تازگی گواهی تأیید خود را از سوی تنظیم کننده مخابرات چین یا همان TENAA دریافت کرده است و تصاویر منتشر شده که توسط وبسایت این آژانس منتشر شده، نشان می‌دهد که بسیاری از سخت افزار این گوشی مشابه گوشی ویوو X20 است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده به نظر می‌رسد که این گوشی از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 با نسبت تصویر 18:9 استفاده خواهد کرد. با توجه به صفحه نمایش سراسری به نظر می‌رسد که حاشیه‌های بالا و پایین و همچنین گوشه‌های این گوشی در مقایسه با محصولات قبلی این شرکت چینی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

در پنل پشتی گوشی ویوو X20A یک دوربین دوگانه در سمت چپ آن قرار داده شده است و در کنار آن همچنین اسکنر اثر انگشت برای تامین امنیت گوشی جای داده شده است. از طرفی، در پنل جلویی گوشی یک دوربین تکی برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری به همراه سنسور مجاورت تعبیه شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، زمان عرضه و همچنین قیمت این گوشی قرار است در یک رویداد که این شرکت چینی قرار است در روز 21 سپتامبر (30 شهریور) برگزار کند، مشخص خواهد شد.

.

منبع : androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر