;
coinex

ویدیوهای اینستاگرام در نسخه جدید صدا را به صورت اتوماتیک پخش می کنند

ویدیوهای اینستاگرام در نسخه جدید صدا را به صورت اتوماتیک پخش می کنندحالت بی صدا یا سایلنت ویدیوهای اینستاگرام به این دلیل طراحی شد که مبادا صدایی ناخواسته به گوش دیگران برسد؛ اما بسیاری از کاربران از این ویژگی رضایت ندارد.

اگر بخواهید ویدیوهای اینستاگرام دوستانتان در یک کنسرت را ببنید، اما مجبور باشید که هر دفعه روی ویدیوی در حال پخش، کلیک کنید، برایتان آزاردهنده خواهد بود. اما از حالا به بعد، این مشکل را نخواهید داشت. اینستاگرام در مصاحبه اخیر خود با TechCrunch اعلام کرد صدای ویدیوها را به صورت اتوماتیک پخش خواهد کرد؛ البته درصورتی که آن را روی کلیپ فعال کنید. هر زمان که از اپلیکیشن خارج می شوید، این ویژگی به حالت اول بازمی گردد؛ بنابراین بازهم می توان از غافلگیری های ناخوشایند در جمع افراد جلوگیری کرد.

این یک تعادل جالب را ایجاد می کند؛ می توانید ویدیوهای مربوط به هم را پشت سر هم تماشا کنید و نیازی ندارید که هر بار روی ویدیوی در حال پخش ضربه بزنید؛ اما در عین حال در مواقع ضروری می توانید از پخش شدن صدا جلوگیری کنید.

اینستاگرام به تازگی ویدیوهای تبلیغاتی 30 ثانیه ای را نیز اضافه کرده است؛ گاهی اوقات تبلیغ کننده ها می خواهند به ویدیوهای اینستاگرام آنها نگاه کنید و تنها تماشای تصاویر تبلیغاتی برایشان کفایت نمی کند؛ این یکی از دلایلی است که احتمالا پخش صدای اتوماتیک را ناخوشایند می کند.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر