;
coinex

تیم کوک معتقد است که قیمت 999 دلاری آیفون ایکس ارزش خرید آن را دارد!

تیم کوک معتقد است که قیمت 999 دلاری آیفون ایکس ارزش خرید آن را دارد!
اپل آیفون ایکس یکی از گران‌قیمت ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار خواهد بود که مدل پایه آن با برچسب قیمت 999 دلار راهی بازارهای جهانی خواهد شد. با وجود این قیمت بالا، تیم کوک مدیرعامل اپل معتقد است که این دستگاه ارزش خرید دارد.

قیمت آیفون ایکس که چند روز قبل با معرفی این دستگاه اعلام شد، نشان می‌دهد که این آیفون جدید نه تنها در دسته‌بندی گران قیمت‌ترین گوشی های بازار موبایل قرار می‌گیرد، بلکه گران ترین گوشی آیفون در تاریخ اپل نیز خواهد بود. مدل پایه‌ای این دستگاه با 64 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 999 دلاری همراه است و جالب اینجاست که با چنین قیمت بالایی، تیم کوک اعتقاد دارد که این گوشی ارزش خرید دارد.

در مصاحبه‌ای که به تازگی با مدیرعامل اپل انجام شد، تیم کوک در پاسخ به سوالی که آیا واقعا قیمت 999 دلاری آیفون ایکس برای بسیاری از کاربران قیمت بالایی نیست؛ گفت که این قیمت در واقع به تناسب تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های به کار رفته در این دستگاه ارزش خرید آن را دارد و نمی‌توان گفت که قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده است.

امروز صبح قیمت هواوی میت 10 پرو نیز منتشر شد که ما هم در تکراتو این خبر را پوشش دادیم، جالب است که بالاترین نسخه از هواوی میت 10 پرو با قیمتی در حدود 1140 دلار راهی بازار می‌شود و مسلما این قیمت بالاتری نسبت به آیفون 8، آیفون 8 پلاس و حتی مدل پایه آیفون ایکس است.

تیم کوک در ادامه افزود که بیشتر مشتریان می‌توانند آیفون ایکس را طریق برنامه‌های مختلف فروش و به شکل اقساط ماهیانه خریداری کنند و مسلما با این شکل خرید، قیمت بالای آن چندان احساس نخواهد شد. به نظر می‌رسد که کاربران کمی قادر خواهند بود تا در همان ابتدا کل قیمت آیفون ایکس را پرداخت کنند. بسیاری از کاربران نیز از گوشی‌های فعلی خود استفاده خواهند کرد و به مرور برخی از اپراتورهای همراه نیز تخفیف‌های خوبی در آینده برای این دستگاه در نظر خواهند گرفت.

اخیرا تیم کوک در مصاحبه دیگری نیز گفته بود که اپل محصولات خود را تنها برای افراد ثروتمند تولید نمی‌کند، اما درک این موضوع کمی سخت است؛ چرا که مسلما برچسب قیمت 999 دلار برای یک گوشی هوشمند، هزینه کمی نخواهد بود، حتی اگر پرداخت قیمت این گوشی در اقساط 12 ماهه و یا 24 ماهه انجام شود.

در همین حال، چندی پیش وال استریت ژورنال گزارش کرد که به نظر می‌رسد قیمت قطعات و اجزا آیفون ایکس چیزی در حدود دوبرابر قیمت آیفون 7 است و شاید این موضوع توجیحی باشد برای قیمت بالای آیفون ایکس.

در هر صورت باید کمی صبر کرد تا پرچمدار ویژه اپل به بازار عرضه شود، بررسی‌های مختلف بر روی این دستگاه صورت بگیرد و آنگاه درباره ارزش خرید آیفون ایکس نظر قطعی داده شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر