;
coinex

گوشی گلکسی On Nxt به اندروید نوقا به‌روزرسانی شد

گلکسی On Nxtخبر خوش برای کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی On Nxt این است که این گوشی به زودی به اندروید نوقا آپدیت می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

در حال حاضر شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی جدید برای گوشی‌های گلکسی On Nxt است که نسخه 7.0 یعنی اندروید نوقا را برای این گوشی‌ها به ارمغان می‌آورد. البته لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی تنها در دسترس کاربران هندی قرار خواهد گرفت. اگرچه این آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید به حساب نمی‌آید اما ویژگی‌های جدید زیادی در قالب این به‌روزرسانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که باعث بهبود تجربه کاربری خواهد شد. یکی از این تغییرات و ویژگی‌های جدید مربوط به بخش چند برنامگی است که به کاربران کمک می‌کند تا در حالت چند پنجره‌ای، تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های فعال را مشاهده کنند. در حالی که سامسونگ به طور اختصاصی از این ویژگی پشتیبانی می‌کرد اما متأسفانه این قابلیت تنها برای تعداد معدودی از اپلیکیشن‌های کاربردی در دسترس بود. علاوه بر این، یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و کاربردی که از طریق این به‌روزرسانی به این گوشی اضافه خواهد شد، قابلیت پاسخ سریع است که کاربران از طریق این ویژگی می‌توانند به راحتی در نوار اعلان‌ها و بدون باز کردن صفحه چت یا ایمیل به آن‌ها پاسخ دهند.

جدا از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ظاهری، اندروید نوقا بهبودهای فراوانی را در پشت پرده برای گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد که به واسطه آن‌ها، مصرف باتری این گوشی‌ها و همچنین عملکرد کلی و سرعت گوشی به طور قابل توجهی بهتر می‌شود. به طور مثال می‌توان به حالت Doze اشاره کرد، این ویژگی این گونه عمل می‌کند که به محض خاموش شدن صفحه نمایش گوشی شما، با کم کردن فعالیت‌های پس زمینه گوشی، باعث کاهش شدید مصرف باتری خواهد شد.

شرکت کره‌ای تولید کننده گوشی‌های هوشمند در این به‌روزرسانی نرم افزاری، ویژگی‌های جدید و بهبودهای عملکردی خاصی را به طور اختصاصی تنها برای گوشی گلکسی On Nxt قرار داده است. ویژگی دیگری که در این به‌روزرسانی وجود دارد، قابلیت دو پیام رسان هم‌زمان است و با استفاده از این قابلیت کاربران قادر خواهند بود تا به طور هم‌زمان و در یک گوشی 2 شبکه اجتماعی را مدیریت کنند و این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی پروفایل شخصی و کاری خود را از هم تفکیک کرده و به طور هم‌زمان به مدیریت آن بپردازند. همچنین این به‌روزرسانی، یک رابط کاربری جدید را برای دارندگان این گوشی به ارمغان می‌آورد که البته تا حد زیادی به رابط کاربری اندروید نوقا که بر روی سایر گوشی‌های این شرکت نیز وجود دارد، شباهت دارد.

سایز این به‌روزرسانی 1.1 گیگابایت است و شماره ورژن آن نیز می‌تواند G610FXXU1QH8 باشد. باید دقت کنید که قبل از نصب این به‌روزرسانی، ابتدا از فایل‌ها و تصاویر موجود در گوشی هوشمندتان یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و بر روی کامپیوتر و یا یک حافظه جانبی ذخیره کنید تا مانع از پاک شدن اطلاعات حساستان شوید و همچنین دقت داشته باشید که باتری گوشی شما شارژ کافی را قبل از نصب این به‌روزرسانی داشته باشد. همچنین توصیه می‌کنیم که این به‌روزرسانی را از طریق یک اتصال وای فای نصب کنید تا از پایداری آن اطمینان داشته باشید، زیرا نصب این به‌روزرسانی‌های مهم از طریق دیتای گوشی ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. این به‌روزرسانی اکنون کم کم برای همه گوشی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت و ممکن است تا زمانی که همه گوشی‌ها این به‌روزرسانی را دریافت کنند چند روزی طول بکشد. با این حال ممکن است کاربران بخواهند به صورت دستی و از طریق رفتن به تنظیمات و انتخاب گزینه دانلود دستی به‌روزرسانی اقدام به دریافت آن کنند.

.

منبع : androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر