;
coinex

گوشی موتو G4 پلاس به اندروید 8.0 به‌روزرسانی خواهد شد

گوشی موتو G4 پلاسظاهرا در لیست اعلام شده شرکت موتورولا برای گوشی هایی که قرار است به اندروید 8.0 آپدیت شوند اشتباهاتی رخ داده بود؛ نام گوشی موتو G4 پلاس در این لیست دیده نمی شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

دارندگان گوشی‌های Moto G4، Moto G4 Plus و Moto G4 Play هنگامی که هفته گذشته لیست گوشی‌هایی که قرار است توسط موتورولا به اندروید 8.0 به‌روزرسانی شوند را مشاهده کردند، به شدت تعجب کردند. علیرغم اینکه تنها کمتر از 18 ماه از عمر این گوشی‌ها می‌گذرد، اما این سه گوشی برای دریافت جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید برنامه ریزی نشده بودند. همچنین یک لیست تبلیغاتی برای گوشی موتو G4 پلاس دچار تغییراتی شده و لیست قبلی مربوط به مدل‌هایی که قرار بود به اندروید O به‌روزرسانی شوند را دچار ویرایش کرد. تغییرات مشابهی نیز در لیست آمازون برای گوشی Moto G4 ایجاد شد.

روز گذشته شرکت موتورولا بیانیه رسمی منتشر کرد و در این بیانیه اعلام کرد که موارد منتشر شده در گذشته در مورد لیست گوشی‌هایی که قرار است به اندروید O به‌روزرسانی شوند اشتباه بوده و موتو G4 پلاس نیز این نسخه از اندروید را دریافت خواهد کرد. با این وجود، این شرکت اعلام کرد که “این موضوع که ما به وعده‌های خود عمل کنیم بسیار مهم و ضروری به شمار می‌آید و به همین ترتیب، علاوه بر ارتقا گوشی موتو G4 پلاس به اندروید نوقا که پیشتر انجام گرفته است، ما این گوشی را به اندروید O نیز ارتقا خواهیم داد.”

همان‌گونه که در بیانیه شرکت موتورولا نیز به آن اشاره شد، به دلیل اینکه گوشی موتو G4 پلاس در برنامه ریزی قبلی شرکت موتورولا برای به‌روزرسانی به اندروید O جایی نداشت، این گوشی در لیست برنامه ریزی این شرکت گنجانده خواهد شد. هنگامی که این شرکت تصمیم به انتشار به‌روزرسانی اندروید O بگیرد، موتورولا اطلاعات مربوط به آن را در صفحه به‌روزرسانی این گوشی قرار خواهد داد.

موتورولا همچنین اضافه کرد که این اتفاق یک تمرین برای اجازه دادن به گوشی‌های خانواده G محسوب می‌شود تا برای هر دستگاهی یک به‌روزرسانی منتشر شود. همه سه گوشی خانواده G پیش از این از اندروید 6.0 به اندروید نوقا 7.0 به‌روزرسانی شده بودند و این دقیقاً همان دلیلی است که شرکت موتورولا هیچ‌کدام از گوشی‌های G4 را در لیست گوشی‌هایی که قرار بود به اندروید 8.0 به‌روزرسانی شوند قرار نداده بود.

” چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد این بود که اشکالاتی در لیست گوشی‌های دریافت کننده به‌روزرسانی اندروید O به وجود آمده بود و این مشکل در مورد گوشی موتو جی 4 پلاس اتفاق افتاد. وظیفه نظارت بر این امور بر عهده ماست و ما برای این ناسازگاری و اشتباه عذرخواهی می‌کنیم. این اتفاق یک تمرین برای اجازه دادن به گوشی‌های خانواده G محسوب می‌شود تا برای هر دستگاهی یک به‌روزرسانی منتشر شود، اما این موضوع که ما به وعده‌های خود عمل کنیم بسیار مهم و ضروری به شمار می‌آید و به همین ترتیب، علاوه بر ارتقا گوشی Moto G4 Plus به اندروید نوقا که پیشتر انجام گرفته است، ما این گوشی را به اندروید O نیز ارتقا خواهیم داد. از این رو که این به‌روزرسانی برنامه ریزی نشده بود، مدتی طول خواهد کشید تا آن را در برنامه زمانی خود بگنجانیم. “

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر