;
coinex

شایعه: اچ تی سی U11 پلاس ؛ یک پرچم‌دار بدون حاشیه که در ماه نوامبر معرفی خواهد شد

اچ تی سی U11 پلاس

امروز خبر مربوط به توسعه‌ پرچم‌دار بعدی کمپانی اچ تی سی تایید شد و این محصول قرار است یو 11 پلاس نام داشته باشد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

نام مستعار اچ تی سی U11 پلاس ، “اوشن مستر” (Ocean Master) بوده و اولین محصول با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه از این کمپانی تایوانی خواهد بود که به نظر می‌رسد ماه نوامبر (آبان ماه) سال جاری در کشور چین عرضه خواهد شد.

گفته شده که اچ تی سی U11 پلاس به یک نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 و رزولوشن QHD+ یا 2880 در 1440 پیکسلی مجهز خواهد شد. این نمایشگر توسط شرکت ژاپن دیسپلی تولید خواهد شد و بسیار کم حاشیه خواهد بود. چیپست پردازنده‌ی کوآلکام اسنپدراگون 835 قلب تپنده‌ی این محصول خواهد بود که در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجموعه‌ی پردازشی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، گفته شده که یک نسخه‌ی اعلاتر از این محصول نیز با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تولید خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا هردو نسخه‌ی این دستگاه به صورت جهانی فروخته خواهند شد یا خیر.

چیپست حافظه‌ی اچ تی سی U11 پلاس از نوع USF 2.1 خواهد بود و تاکنون خبری در مورد پشتیبانی از کارت حافظه در این محصول منتشر نشده، اگرچه که به احتمال زیاد در چنین محصول رده بالایی این امکان نیز وجود خواهد داشت.

پرچم‌دار فعلی این کمپانی تایوانی دارای استاندارد IP67 است، اما اچ تی سی U11 پلاس در این زمینه نیز پیشرفت داشته و دارای استاندارد IP68 خواهد بود. این یعنی گوشی هوشمند شما تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب مقاوم خواهد بود.

پنل پشتی احتمالی پرچمدار بعدی اچ تی سی U11 پلاس
اچ تی سی U11

بر اساس شایعات یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی اچ تی سی U11 پلاس بکار گرفته شده و در حاشیه بسیار باریک بالای نمایشگر این دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد باتری این دستگاه به دست نیامده است، اما با توجه به بهره‌گیری از چیپست 10 نانومتری شرکت کوآلکام می‌توان گفت که تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 نیز در این محصول حضور خواهد داشت. با توجه به طراحی پرچم‌دار فعلی این شرکت، باتری اچ تی سی U11 پلاس نیز امکان جدا شدن ندارد.

ویژگی اج سنس که در اچ تی سی U11 معرفی شد در U11 پلاس نیز حضور خواهد داشت و این یعنی بدنه‌ی پرچم‌دار بعدی این کمپانی تایوانی نیز به فشار حساس خواهد بود و کاربران می‌توانند با فشار دادن بدنه‌ی دستگاه، فرمان‌های مختلفی را در گوشی هوشمند خود اجرا کنند و به نوعی یک میانبر سخت‌افزاری محسوب می‌شود. پرچم‌دار بعدی اچ تی سی نیز به احتمال فراوان دارای پورت USB نوع C خواهد بود و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این محصول نیز حضور نخواهد داشت.

به گفته‌ی مدیر عملیاتی این شرکت تایوانی، آقای دیوید چن، اچ تی سی U11 پلاس روز یازدهم نوامبر طی یک مراسم در کشور چین رونمایی خواهد شد. همچنین، این احتمال وجود دارد که در کنار این پرچم‌دار جدید یک محصول میان رده با نام اچ تی سی U11 لایف مجهز به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان شرکت گوگل نیز طی همین مراسم معرفی شود که به سیستم‌عامل خام و دست نخورده‌ اندروید 8.0 اوریو مجهز خواهد بود.

پیش از این گفته شده بود، یک نسخه از اچ تی سی U11 لایف با رابط کاربری Sense 9.0 نیز تولید خواهد شد که مشخص نیست این محصول در چه کشورهایی به فروش خواهد رسید.

خبر خوب آخر این که ظاهرا اچ تی سی U11 پلاس ارزان قیمت‌ترین پرچم‌دار فعلی این شرکت خواهد بود و قیمت آن در آمریکا از 649 دلار آغاز می‌شود. گفته شده که این تولید کننده‌ی تایوانی تلفن‌های همراه، برای بالا بردن ارزش رقابتی محصول خود دست به کاهش قیمت آن زده تا در فصل سال نوی میلادی فروش خوبی را تجربه کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر