;
coinex

چهار دوربین در گوشی جیونی ام 7 خودنمایی می‌کند؛ دوربین دوگانه در هر دو طرف!

چهار دوربین در گوشی جیونی ام 7 خودنمایی می‌کند؛ دوربین دوگانه در هر دو طرف!
گوشی جیونی ام 7 (Gionee M7) به طور رسمی در بیست و پنجم سپتامبر (3 مهرماه) معرفی خواهد شد؛ اما قبل از رونمایی رسمی، تصاویر باکیفیتی از این دستگاه در فضای مجازی خودنمایی کرد.

جیونی ام 7 جدیدترین محصول کمپانی جیونی (Gionee) است. با اینکه ممکن است این برند برای کاربران ایرانی چندان نام آشنا نباشد، اما این کمپانی در سال 2002 در چین تاسیس و مدتی بعد به یکی از بزرگترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در این کشور تبدیل شد.

گوشی جیونی ام 7

در بالا و پایین این اسمارت فون حاشیه‌های باریکی قرار گرفته و حتی در اطراف نمایشگر نیز حاشیه‌های بسیار نازکی خودنمایی می‌کند. به نظر می‌رسد که این دستگاه به مانند پرچمدارانی همچون گلکسی اس 8 سامسونگ و ال جی جی 6 دارای نسبت تصویر 18 به 9 باشد.

گوشی‌های هوشمند با حاشیه‌های نسبتا بیشتر، تصاویر را به طور کلی با نسبت تصویر 16:9 نمایش می‌دهند؛ اما گوشی‌هایی که از حاشیه‌های باریک‌تری برخوردارند، فضای نمایش گسترده‌تری را در اختیار خواهند داشت.

تصاویر جدیدی که از گوشی جیونی ام 7 به بیرون درز کرده، این دستگاه را در یک نسخه طلایی رنگ به تصویر کشیده است. طراحی آن بسیار زیبا بوده و یک ویژگی خاص در آن به وضوح به چشم می‌آید. جیونی ام 7 با چهار دوربین خودنمایی می‌کند. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی قرار گرفته و یک ماژول دوربین دوگانه نیز در پنل جلو جانمایی شده است.

در پنل پشتی علاوه بر دوربین دوگانه یک فلاش LED قرار گرفته و کمی پایین‌تر سنسور اثر انگشت آن دیده می‌شود. لوگوی جیونی هم در پایین پنل پشتی حک شده و هم در حاشیه پایینی پنل جلو قرار گرفته است. طراحی خطوط انتن نیز بسیار چشمگیر است.

تصاویر دیگری که از گوشی جدید جیونی منتشر شده، نشان می‌دهد که سینی مخصوص سیم‌کارت در سمت چپ تعبیه شده و درسمت راست آن کلید پاور و دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارند. توری اسپیکر، پورت میکرو یو اس بی و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در پایین این گوشی هوشمند جاسازی شده‌اند.

مشخصات گوشی جیونی ام 7

مشخصات گوشی جیونی ام 7

لیست مشخصات جیونی ام 7 نشان می‌دهد که این اسمارت فون به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی پلاس (رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل) مجهز است. پردازنده هلیو پی 25 و یا هلیو پی 30 به عنوان مغز متفکر این قطعه تکنولوژیکی عمل خواهند کرد و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

شایعات قبلی به این نکته اشاره داشتند که دوربین دوگانه عقب با سنسورهای 16 مگاپیکسلی همراه شده و دوربین دوگانه جلو نیز از دو سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار است؛ اما در حال حاضر نمی‌توان به وضوح درباره پیکره‌بندی دو دوربین دوگانه آن نظری داد.

انتظار می‌رود که گوشی جیونی ام 7 با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج شده و پوسته سفارشی amigoOS بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش ببندد. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری جیونی M7 هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به مشخصات این دستگاه که آن را در بالاترین سطح از گوشی‌های میان رده قرار خواهد داد، نمی‌توان انتظار قیمت چندان بالایی داشت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر