;
coinex

تست آیفون 8 نشان می دهد که این گوشی به راحتی خم نمی شود

تست آیفون 8امروز تست آیفون 8 بر روی وبسایت یوتیوب منتشر شد که نشان می دهد این گوشی به راحتی خم نمی شود و خش بر نمی دارد و از همه مهم تر تعمیر کردن آن کار دشواری نخواهد بود. برای بررسی دقیق تر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، جدیدترین آیفون‌های شرکت اپل امروز در دسترس مشتریان قرار گرفت. گوشی آیفون 8 از لحاظ ظاهری بسیار به آیفون 7 شبیه است اما در موارد زیادی نیز با بهبودهایی رو به رو بوده است. طراحی هوشمندانه آیفون جدید به همراه استفاده از فلز یکپارچه به همراه شیشه مقاوم که به ادعای اپل این با دوام ترین شیشه‌ای است که تاکنون در گوشی‌های هوشمند به کار رفته، آیفون 8 را از لحاظ طراحی و مقاومت، یک سر و گردن از آیفون 7 بالاتر نگه داشته است. به لطف این طراحی جدید، هم قاب جلویی و هم قاب پشتی گوشی آیفون 8 با شیشه پوشانده شده و این در حالی است که بدنه اصلی آن از آلومینیوم سری 7000 ساخته شده است.

اما حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا به واقع و در عمل آیفون 8 به با دوامی آیفون 7 خواهد بود یا خیر؟ همان‌گونه که می‌دانید هر ساله پس از معرفی و عرضه آیفون‌های شرکت اپل، اشخاص و شرکت‌های زیادی دست به تست‌های مختلف این گوشی زده و ویدئو مربوط به آن را در یوتیوب منتشر می‌کنند. حالا امروز نیز پس از عرضه آیفون 8، افراد زیادی بازهم این کار را تکرار کرده و آزمایشاتی را برای بررسی میزان مقاومت این گوشی انجام داده اند. یکی از این افراد، شخصی با نام کاربری JerryRigEverything است که با انتشار ویدئویی به سوالات شما در این باره پاسخ داده است. در ویدئو تست آیفون 8 به وضوح معلوم است که میزان مقاومت شیشه جلو و عقب این گوشی به اندازه آیفون 7 و همچنین اغلب گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار همانند سامسونگ گلکسی نوت 8، است. این بدین معنی است که کلیدها، سکه‌ها و یا هرگونه اشیائی که به صورت معمول در جیب شما وجود دارد، توانایی ایجاد هیچ خط و خشی بر روی پنل جلو و عقب آیفون 8 شما را نخواهد داشت.

به ادعای شرکت اپل، دوربین عقب گوشی آیفون 8 به وسیله شیشه ساخته شده از یاقوت کبود محافظت می‌شود. با این حال اما به نظر نمی‌رسد که این شیشه مقاومت بیشتری از شیشه به کار رفته در پنل های جلو و عقب این گوشی داشته باشد و این به این معنی است که ظاهرا شرکت اپل از ترکیبات یاقوت کبود استفاده کرده است که از یاقوت کبود خالص کیفیت به مراتب پایین‌تری دارد.

حتماً به خاطر دارید که نسل اول گوشی‌های آیفون که با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر راهی بازار شدند با مشکل خم شدن مواجه بودند و از آن زمان به بعد هر ساله گوشی‌های آیفون مجبور هستند در این تست نیز شرکت کرده تا میزان مقاومت آن‌ها در برابر خم شدن نیز سنجیده شود. حالا اما بر اساس ویدئو منتشر شده توسط این حساب کاربری، ظاهرا گوشی آیفون 8 در این مقوله حتی از آیفون 7 نیز بهتر عمل کرده است.

در آخر ممکن است زمانی که ما از مقاومت گوشی‌های جدید شرکت اپل صحبت می‌کردیم، شما به این سوال که آیا تعمیر این گوشی‌ها کار آسانی خواهد بود یا خیر، فکر می‌کردید. متخصصان حرفه‌ای وب‌سایت معروف iFixit این گوشی جدید را کالبد شکافی کرده و زیر تیغ برده‌اند تا میزان سختی تعمیر این گوشی را متوجه شوند و بعد از بررسی‌های انجام گرفته به این نتیجه رسیدند که این گوشی‌ها به راحتی قابل تعمیر هستند و از جمله دلایل مهم آن هم این است که باتری و صفحه نمایش آن‌ها به راحتی قابل تغییر است. اما هنگامی که به سایر بخش‌های آن وارد می‌شویم اوضاع کمی پیچیده شده، اما به طور کلی آیفون 8 توانست در این آزمون امتیاز قابل قبول 6 از 10 را به خود اختصاص دهد. شما می‌توانید از طریق این لینک به طور کامل کالبد شکافی و تست آیفون 8 را مشاهده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر