;
coinex

پایگاه بین المللی تعمیر هواپیما در کیش راه اندازی شد؛ کیش هاب ترانزیت هوایی منطقه

پایگاه بین المللی تعمیر هواپیما در کیش راه اندازی شد؛ هاب ترانزیت هوایی منطقهبه گفته مدیرعامل کیش‌ایر قرار است تا پایگاه بین المللی تعمیر هواپیما در کیش راه اندازی شود. وی ادامه داد که قرار است کیش به هاب ترانزیت هوایی منطقه تبدیل شود. وی اظهار نمود که کیش قرار است مرکز تعمیرات اغلب تایپ‌های هواپیما در منطقه باشد.

کاپیتان محمدتقی جدیدی نیز در مورد جایگاه مناسب گردشگری در جزیره کیش سخن گفت و ادامه داد که جزیره کیش ظرفیت مناسب برای هاب گردشگری شدن منطقه را مانند بسیاری از جزایر و بنادر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس دارد.

کیش، هاب ترانزیت هوایی منطقه

به گفته کاپیتان محمدتقی جدیدی، سازمان منطقه آزاد کیش و کیش‌ایر با همکاری هم در تلاشند تا بتوانند گردشگرانی را به این جزیره زیبا جذب کنند. وی ادامه داد، علاوه براینکه ایجاد خطوط مختلف پروازی از شهرهای مختلف داخل کشور به کیش امکان پذیر خواهد بود، قرار است تا از این جزیره به نقاط بین‌المللی و بالعکس نیز پروازهای مختلف ایجاد گردد.

مدیرعامل کیش‌ایر ادامه داد که برای ایجاد پایگاه بین المللی تعمیر هواپیما در کیش برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و قرار است تا از کشور چین پرواز مستقیم به جزیره کیش ایجاد گردد و از جزیره کیش نیز پروازهای بین‌المللی برای سایر کشورها راه‌اندازی شود. پس با این وجود جزیره کیش به هاب ترانزیت منطقه تبدیل می‌گردد.

کاپیتان جدیدی نیز اضافه کرد که به سفارش‌ سازمان منطقه آزاد کیش و برای توسعه گردشگری در این جزیره قرار است تا نرخ‌ بلیت هواپیماهایی که به کیش منتهی می‌شوند افزایش پیدا نکند. وی در ادامه افزود که در برخی شهرها حتی برای جذب گردشگر، قیمت بلیت از نرخ اصلی و تمام شده آن نیز کمتر است.

راه اندازی پایگاه بین المللی تعمیر هواپیما در کیش

کاپیتان جدیدی تاکید دارد که جزیره کیش از نظر گردشگری از دبی چیزی کم ندارد و ادامه داد که در راستای تبدیل این جزیره زیبا به هاب ترانزیت هوایی، قرار است تا پایگاه بین المللی تعمیر هواپیما در کیش راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد که اولین اقدام برای راه اندازی پایگاه بین المللی تعمیر هواپیما در کیش تحویل گرفتن زمین آن بوده است و اعلام نمود که کیش مرکز تعمیرات اغلب تایپ‌های هواپیما خواهد شد. وی تاکید نمود که سایر هواپیماهای عبوری هم می‌توانند از این پایگاه تعمیراتی بزرگ هواپیما استفاده کنند. وی خدمات در این حوزه را بین‌المللی اعلام کرد.

فعالیت کیش‌ایر در جزیره کیش

‌مدیرعامل کیش‌ایر نیز در پایان درباره ناوگان این شرکت هواپیمایی سخن گفت و ادامه داد که کیش‌ایر روزانه 60 تا 70 پرواز انجام می‌دهد و 11 هواپیمای فعال نیز دارد. به گفته وی روزانه 18 تا 20 پرواز ورودی به جزیره کیش وجود دارد.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر