;
coinex

مرسدس بنز مبلغ 1 میلیارد دلار را برای ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می‌کند!

مرسدس بنز مبلغ 1 میلیارد دلار را برای ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می‌کند!مرسدس بنز می‌خواهد تعدادی از خودروهای الکتریکی خود را در ایالات متحده بسازد؛ این شرکت مبلغ 1 میلیارد دلار را برای این کار در آمریکا سرمایه گذاری کرده است.

مبلغ فوق قرار است توسط شرکت دایملر ای جی (Daimler AG) در کارخانه آلاباما که قدمتی 20 ساله دارد، هزینه شود. مرسدس بنز گفته است که می‌خواهد برای اجرای پروژه جدیدش مساحت کارخانه خود را در آلاباما به مقدار 1 میلیون فوت مربع افزایش دهد و 600 فرصت شغلی جدید را از این طریق در این مکان ایجاد کند. پروسه توسعه این کارخانه قرار است که از سال آینده شروع شود؛ خودروساز مشهور آلمانی گفته است که اتوموبیل‌هایی را که در این کارخانه تولید می‌کند، تا سال 2020 میلادی در اختیار مشتریان و طرفدارانش می‌گذارد.

انجام پروژه فوق دایملر را قادر می‌سازد تا همه خودروهای خود را با فناوری تمام الکتریکی و هیبریدی عرضه کند. این شرکت خودروسازی معتبر گفته است که می‌خواهد این پروژه را تا سال 2022 میلادی عملی سازد.

مرسدس بنز در گذشته از کارخانه آلاباما برای ساخت خودروهای اس یو وی خود استفاده می‌کرد به همین دلیل می‌توان گفت که این سازنده بعد از اعمال تغییرات جدید خود در این تاسیسات، اتوموبیل‌های اس یو وی الکتریکی و هیبریدی جدیدی را نیز در آن تولید می‌کند.

کارخانه آلاباما قرار است که علاوه بر تولید خودروهای جدید وظیفه تولید باتری‌های مورد نیاز برای مدل‌های مختلف خودروهای بنز را نیز بر عهده بگیرد.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر