;
coinex

گوشی ال جی کیو 6 در بازار ایران + قیمت و مشخصات فنی

گوشی ال جی کیو 6 در بازار ایران + قیمت و مشخصات فنی
گوشی ال جی کیو 6 وارد بازار ایران شد. این دستگاه یک گوشی میان رده بوده که از مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی برخوردار شده است.

در تماسی که بخش تحریریه تکراتو با نمایندگی ال جی برقرار کرد. یکی از کارکنان داخلی به این موضوع اشاره کرد که اولین محموله از گوشی ال جی کیو 6 وارد بازار ایران شده، اما قیمت دقیق آن را مشخص نکرد. هر چند که گفته می شود این دستگاه در دو نسخه مختلف از نظر پیکره بندی فضای ذخیره سازی به بازار عرضه می‌شود.

برخی منابع قیمت ال جی کیو 6 با 32 گیگابایت حافظه داخلی را حدود 800 هزار تومان اعلام کرده و قیمت ال جی کیو 6 نسخه 64 گیگابایتی را حدود 950 هزار تومان ذکر کرده‌اند. احتمالا ال جی کیو 6 با 64 گیگابایت حافظه داخلی همان مدل ال جی کیو 6 پلاس باشد.

ال جی کیو 6 به مانند گوشی ال جی جی 6 به یک نمایشگر فول ویژن با اندازه 5.5 اینچی با وضوح 1080 در 2160 پیکسل مجهز است که لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 بر روی آن قرار دارد. پردازنده اسنپدراگون 435 با حداکثر فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز قدرت پردازشی آن را تامین می‌کند.

این دستگاه به یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری مجهز شده و دستگاهی است که در بالاترین بخش از گوشی‌های میان رده بازار قرار دارد. با توجه به اینکه ال جی کیو 6 به تازگی وارد بازار ایران شده است، مطمئنا در هفته‌های آتی قیمت آن کمی مناسب‌تر خواهد شد.

در صورت به دست آوردن اطلاعات جدید درباره قیمت نسخه‌های مختلف ال جی کیو 6 در بازار ایران، آن را به اطلاع شما می‌رسانیم. با تکراتو همراه باشید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر