;
coinex

تصویر جعبه‌ شیائومی ردمی 5 پلاس به بیرون درز کرد

تصویر فاش شده از شیائومی ردمی 5 پلاس

کمپانی شیائومی به تازگی چند گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده، اما اکنون نوبت به محصولات تازه‌ از سری ردمی این شرکت رسیده است و امروز یک تصویر از بسته‌بندی شیائومی ردمی 5 پلاس در اینترنت منتشر شد.

پس از اینکه کمپانی شیائومی در چند وقت اخیر گوشی‌های هوشمند رده بالای خود از جمله شیائومی می 6، شیائومی می میکس 2 و می نوت 3 را معرفی کرد، ظاهرا اکنون نوبت به محصولات میان رده‌ی این شرکت رسیده است.

تصویری که در بالای این خبر مشاهده می‌کنید، بسته‌بندی یک محصول جدید از شیائومی با نام ردمی 5 پلاس را نشان می‌دهد که به احتمال فراوان یک نسخه پیشرفته‌تر از ردمی 5 خواهد بود؛ اگر این‌گونه باشد علاوه بر این دو نسخه یک نسخه ضعیف‌تر از این خانواده با نام ردمی 5A نیز در کنار این دو معرفی خواهد شد.

از مشخصات فنی این محصول هیچ اطلاعی در دست نیست و با توجه به طراحی ردمی نوت 5 به نظر می‌رسد، ردمی 5 پلاس نیز طراحی مشابهی داشته باشد. گفته شده که ردمی نوت 5 یک بدنه‌ی یکپارچه فلزی خواهد داشت و خطوط آنتن این دستگاه در کناره‌های دستگاه تلفیق شده‌اند، به علاوه اسکنر اثر انگشت نیز همچنان در پنل پشتی قرار دارد.

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 5 شامل یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، پردازنده‌ی Heilo P25، سه یا چهار گیگابایت حافظه رم در کنار 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلویی به علاوه یک دوربین دوگانه پشتی با دو لنز 16 و 5 مگاپیکسلی در این محصول بکار گرفته شده است. با توجه به این مشخصات می‌توان حدس زد که شیائومی ردمی 5 پلاس نیز تنها در اندازه‌ی نمایشگر با ردمی نوت 5 متفاوت باشد و دیگر مشخصات این دو محصول میان رده شرکت شیائومی تقریبا یکسان خواهند بود.

از لحاظ قیمت نیز ردمی 4X حداقل 116 دلار قیمت دارد؛ بنابراین ردمی 5 پلاس نیز با حداقل قیمت 150 دلار به فروش خواهد رسید. بنابراین به‌زودی محصولات خانواده‌ی ردمی 5 و ردمی نوت 5 همگی در بازار شلوغ میان‌رده‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر