;
coinex

فروش یک میلیون گوشی شیائومی تنها در 48 ساعت!

به نظر می‌رسد که چینی‌ها به خوبی استراتژی فروش گوشی‌های خود در بازارهای جهانی را یاد گرفته‌اند. شیائومی یکی از این کمپانی‌های گوشی ساز چینی است که توانسته در مدت کوتاهی برند خود را به قدرت برساند. فروش یک میلیون گوشی‌ شیائومی تنها در 48 ساعت، آنهم فقط در کشور هند، خود گواهی بر این مدعاست.

شیائومی هند در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که این شرکت موفق شده است تا در 48 ساعت گذشته بیش از یک میلیون گوشی شیائومی را به فروش برساند. این شرکت در هند میزبان رویداد فروشی به نام Big Billion Days بود که در طی آن، گوشی‌های شیائومی از طریق وب سایت آمازون در هند و همچنین اپراتور هندی فیلیپ‌کارت (Flipkart) به فروش رسید.

این شرکت در کنار این اعلام فروش بزرگ، برخی از جزئیات این فروش بزرگ را نیز منتشر کرد. بر اساس گفته‌های شیائومی، گوشی شیائومی ردمی نوت 4 بیشترین فروش را در بین گوشی‌های ارائه شده توسط Flipkart تجربه کرد و این در حالیست که گوشی‌های شیائومی ردمی 4 و ردمی 4 ای بیشترین فروش آمازون را شامل شدند.

فروش یک میلیون گوشی شیائومی بسیار حیرت انگیز است، اما شیائومی برای رسیدن به این مقدار فروش برنامه ویژه‌ای داشته است. این کمپانی برای فروش شیائومی ردمی نوت 4 یک تخفیف 31 دلاری قایل شد و از این طریق توانست مشتریان زیادی را برای خرید این دستگاه قانع کند.

فروش Big Billion Days تنها رویداد فروش شیائومی در هند نخواهد بود. این کمپانی از چند روز آینده برنامه فروش DiwaliWithMi را نیز در هند میزبانی خواهد کرد. این فروش ویژه از دو روز آینده در این کشور آغاز خواهد شد و شیائومی محصولات خود را که شامل گوشی‌های هوشمندش نیز می‌شود، با تخفیف‌های ویژه‌ای به فروش خواهد رساند.

ماه سپتامبر (ماه جاری میلادی) برای شیائومی ماه بسیار پرباری بود. شیائومی علاوه بر این فروش بالا، اولین گوشی اندروید وان خود با نام شیائومی می ای 1 (Xiaomi Mi A1) را عرضه کرده و بعد از آن پرچمدار شیائومی می میکس 2 را در کنار شیائومی می نوت 3 به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. انتظار می‌رود که این کمپانی تا پایان سال جاری میلادی یک یا دو گوشی هوشمند دیگر نیز رونمایی کند.

بعید است که گوشی‌های جدیدی که از شیائومی تا پایان سال به بازار معرفی خواهند شد، در دسته‌بندی بالارده‌های بازار قرار بگیرند، اما تلاش شیائومی یک چیز را به خوبی نشان می‌دهد، این شرکت نیز قصد دارد تا به مانند هموطن خود، هواوی، جایگاه ویژه‌ای را در بین برترین گوشی سازان جهان از آنِ خود کند.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidheadlines 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر