coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مایکروسافت آفیس 2019 سال آینده راهی بازارهای جهانی خواهد شد

شرکت مایکروسافت یکی از جدیدترین محصولات نرم‌افزاری خود را معرفی خواهد کرد و آن چیزی نیست جز مایکروسافت آفیس 2019

مایکروسافت آفیس 2019 یکی از جدیدترین محصولات نرم‌افزاری این شرکت است که ظاهرا سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد

مایکروسافت آفیس 2019 که در نیمه دوم سال 2018 وارد بازار خواهد شد؛ مثل همیشه شامل زیرمجموعه‌های ورد، اکسل، پاورپوینت، اوتلوک و همچنین نسخه‌های سرور Exchange، SharePoint و Skype برای مقاصد تجاری خواهد بود. کمپانی مایکروسافت تصمیم دارد که نسخه‌ی پیش‌نمایش این مجموعه‌ی نرم‌افزاری را در اواسط سال آینده به دست کاربران برساند تا سازمان‌هایی که از آفیس ابری یا 365 مایکروسافت استفاده نمی‌کنند، این نسخه پیش‌نمایش را مورد ارزیابی قرار دهند.

آفیس 2019 قابلیت‌های فناوری اطلاعات بیشتری برای کاربران تجاری که از آفیس 365 استفاده نمی‌کنند به همراه خواهد داشت. همچنین ویژگی‌های جدیدی نیز برای عملکرد و پاسخگویی پیشرفته‌تر به قلم‌های الکترونیکی در این نسخه افزوده خواهند شد. اکسل 2019 نیز در بخش فرمول‌ها و جداول تغییراتی خواهد داشت و پاورپوینت جدید نیز انیمیشن‌های تغییر شکل و بزرگنمایی را که هم اکنون برای کاربران آفیس 365 در دسترس است، را برای کاربران مایکروسافت آفیس 2019 به همراه خواهد داشت.

همان‌طور که مایکروسافت وعده داده در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از این مجموعه‌ی نرم‌افزاری جدید این شرکت منتشر خواهد شد، بنابراین همچنان با تکرا همراه باشید.

منبع: theverge

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر