;
coinex

اپل در آیفون ایکس 2 از همان نمایشگر شیائومی می میکس 2 استفاده می‌کند!

اپل در آیفون ایکس 2 از همان نمایشگر شیائومی می میکس 2 استفاده می‌کند!
گفته می‌شود که آیفون ایکس 2 اپل می‌تواند با نمایشگر تمام صفحه فول اکتیو خودنمایی کند. این همان نمایشگری است که توسط شرکت ژاپنی JDI برای شیائومی می میکس 2 تهیه شده است.

اپل در گوشی آیفون ایکس خود از نمایشگر اولد استفاده کرد. این پنل‌ها توسط کمپانی سامسونگ برای آیفون ویژه امسال آماده شده است. استفاده از نمایشگر اولد در آیفون ایکس دلیلی برای این موضوع نخواهد بود که اپل در نسل بعدی آیفون‌های خود از نمایشگر ال سی دی استفاده نکند.

چندی پیش در تکراتو خبری را منتشر کردیم که نشان می‌داد، احتمالا در گوشی‌های آیفون 2018 یک مدل با نمایشگر بزرگتر از 6 اینچ ال سی دی خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:

آیفون ۲۰۱۸ اپل مدلی با نمایشگر ال سی دی بزرگتر از ۶ اینچ خواهد داشت


بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، نمایشگر ال سی دی JDI که امسال در شیائومی می میکس 2 مورد استفاده قرار گرفت، احتمالا در آیفون ایکس 2 نیز به کار برده خواهد شد.

اولین طراحی‌های مفهومی از آیفون ایکس 2 احتمالا در اوایل بهار سال آینده منتشر خواهد شد و مطمئنا در حال حاضر کمی زود است که بخواهیم در این مورد قضاوت کنیم.

شیائومی می میکس 2
شیائومی می میکس 2

سرپرست بخش موبایل شرکت ژاپن دیسپلی در روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که اکثر مشتریان نمایشگر ال سی دی ژاپن دیسپلی، گوشی سازان چینی همچون شیائومی هستند، اما او به این موضوع اشاره کرد که این شرکت می تواند مشتریان بالقوه‌ای از دیگر کشورهای جهان نیز داشته باشد.

باید منتظر بمانیم تا اولین شایعات قابل اعتماد درباره آیفون ایکس 2 به بیرون درز کرد، ولی این موضوع را به یاد داشته باشید که احتمالا نسل بعدی آیفون مدلی خواهد داشته که با نمایشگر تمام صفحه ال سی دی خودنمایی خواهد کرد.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر