;
coinex

اکنون با هدست دی دریم (Daydream) گوگل در وب سایت واقعیت مجازی گردش کنید

اکنون با هدست Daydream گوگل در وب سایت واقعیت مجازی (WebVR) گردش کنید

گوگل موفق شده امکان استفاده از هدست واقعیت مجازی Daydream را برای گردش در اینترنت از طریق وب سایت واقعیت مجازی (WebVR) در مرورگر کروم فراهم کند.

اویل امسال بود که گوگل یک نسخه آزمایشی از وب سایت واقعیت مجازی را همراه با نسخه 56 از مرورگر گوگل کروم معرفی کرد و در این نسخه تعدادی وب سایت نمونه آزمایشی در دسترس کاربران قرار گرفته بود تا ویژگی‌های مختلف این امکان تازه را مورد آزمایش قرار دهند. از آن زمان به بعد امکانات و تغییرات متنوعی در این سیستم به‌صورت آزمایشی ایجاد شد و اکنون تیم مرورگر گوگل کروم مدعی شدند که مراحل آماده‌سازی وب سایت واقعیت مجازی (WebVR) در این مرورگر به پایان رسیده و اکنون آماده بهره‌برداری نهایی است.

به تازگی در یک پست گوگل پلاس توسط یکی از کارمندان ارشد کروم اعلام شد که اولین بخش از ویژگی‌های وب سایت واقعیت مجازی (WebVR) همراه با نسخه 61 مرورگر گوگل کروم عرضه شده‌اند و اگر وب سایت مورد استفاده‌ی شما از این قابلیت پشتیبانی کند می‌توانید یک تجربه‌ی سه بعدی بی‌نظیر از گردش در اینترنت داشته باشید؛ همچنین به راحتی می‌توانید مجددا وارد حالت دو بعدی شده و از صفحاتی که این قابلیت را پشتیبانی نمی‌کنند نیز استفاده کنید.

برای استفاده از این ویژگی کافی است هدست گوگل Daydream خود را روشن کنید و وارد وب سایت مورد نظرتان شده و سپس گوشی هوشمندتان را روی هدست قرار دهید. همان‌طور که گوگل نیز وعده داده در آینده‌ی نزدیک اخباری بیشتر در رابطه با وب سایت واقعیت مجازی (WebVR) خواهیم شنید پس تا آن زمان همراه تکراتو باقی بمانید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر